Tři pilíře německé propagace a pár zajímavých čísel
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.
Více výsledků...
Teplé počasí a nedostatek přírodního sněhu podobně jako loni ovlivnily začátek lyžařské sezony na Slovensku. V provozu před nadcházejícími vánočními svátky jsou zejména skiareály ve Vysokých a Nízkých Tatrách; v příštích dnech plánuje spustit vleky či lanovky jen několika dalších středisek.

Zatímco loni o Vánocích bylo na Slovensku podle Stykové v provozu jen šest lyžařských středisek, nyní si zájemci o zimní sporty mohou v zemi pod Tatrami vybrat z desítky skiareálů, ve kterých ale mají lyžaři k dispozici pouze pětinu až polovinu z celkového počtu sjezdovek.
Na otevřených sjezdovkách v největším slovenském skiareálu pod horou Chopok v Nízkých Tatrách je 20 až 60 centimetrů sněhu. Přibližně půl metru sněhu na lyžařských tratích hlásí provozovatelé skiareálů v Tatranské Lomnici a na Štrbském Plesu ve Vysokých Tatrách, podobné sněhové podmínky má rovněž areál Roháče – Spálená v Západních Tatrách. V provozu je také areál na Donovalech na středním Slovensku a Winter park Martinky u severoslovenského města Martin.
Podmínky pro zimní sporty se v nejbližších dnech patrně příliš nezmění. Slovenští meteorologové výraznější ochlazení zatím neočekávají.
Největší lyžařská střediska na Slovensku před začátkem sezony mírně zvýšila ceny skipasů. Lyžaři a snowboardisté mladší 15 let musejí nově na sjezdovkách povinně používat ochrannou přilbu. Toto opatření má přispět ke snížení počtu úrazů.
Foto: Pixabay

Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.

Ras Al Khaimah doslova znamená špička stanu. Tento emirát skutečně na mapě tvoří severní špičku Spojených arabských emirátů, s nimiž sousedí se všemi vyjma Abu Dhábí. Místo na špici má ovšem i z hlediska udržitelnosti a zážitků.

Mozaika charakterizuje světoznámé památky Poreče – a mozaika je mottem brandu celého města: „You complete us“.