Tři pilíře německé propagace a pár zajímavých čísel
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.
Maltská vláda v reakci na aktuální nárůst nových případů onemocnění covidem, jež prý byly do země dovezeny zahraničními turisty, rozhodla o zpřísnění vstupních podmínek. Od středy 14. července mohou nově do země přicestovat jen turisté s uzavřeným očkováním. Uzavřeny budou maltské jazykové školy.
Nové nařízení maltské vlády znamená, že do země mohou letecky či námořní dopravou přicestovat jen turisté, kteří se budou moci prokázat platným očkovacím průkazem vydaným nejdříve 14 dní od data druhé dávky (nebo jednorázové dávky v případě vakcíny Johnson & Johnson. V tiskové zprávě o tom informovala maltská turistická centrála. Malta tak nebude na rozdíl od řady jiných destinací povolovat vstup na své území turistům, kteří byli očkováni jen první ze dvou dávek vakcíny, ani těm, kteří získali protilátky proděláním onemocnění.
Nařízení se týká všech turistů starších 12 let. Děti od 5 do 11 let se musí prokázat negativním PCR testem ne starším než 72 hodin a zároveň musí být doprovázeny rodiči nebo zákonnými zástupci, kteří se prokážou uznávaným očkovacím průkazem. Děti do pěti let cestující v doprovodu očkovaných rodičů či zákonných zástupců testovány být nemusí.
Nařízení vstupuje v platnost tuto středu, tedy 14. července. Od stejného dne budou také na Maltě zavřeny všechny jazykové školy, jež jsou tradičně jedním z hlavních cílů cizinců směřujících do této destinace.
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.
Ras Al Khaimah doslova znamená špička stanu. Tento emirát skutečně na mapě tvoří severní špičku Spojených arabských emirátů, s nimiž sousedí se všemi vyjma Abu Dhábí. Místo na špici má ovšem i z hlediska udržitelnosti a zážitků.
Mozaika charakterizuje světoznámé památky Poreče – a mozaika je mottem brandu celého města: „You complete us“. Tak se Poreč představila na jubilejním setkání v Praze 6, s kterou uzavřela partnerství před 10 lety.