Tři pilíře německé propagace a pár zajímavých čísel
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.
Sdružením tří úspěšných českých cestovních kanceláří, kterými jsou Vítkovice Tours, VIAMARE a VTT, vznikla nová skupina Travel Family. Jedná se o první konsolidaci cestovních kanceláří na českém trhu. Podle obratu blížícího se k hranici 750 milionů korun se skupina Travel Family stává sedmým největším hráčem na trhu se 70 tisíci klienty ročně. Působí na českém, slovenském a polském trhu.
Skupina Travel Family nabídne nejširší nabídku zájezdů do Chorvatska, Řecka a na Kypr v rámci českého cestovního trhu. „Klienti jednotlivých tří silných tour operátorů se stávají součástí velké rodiny a nově získají řadu výhod navíc,“ uvedla Blanka Hrubá, výkonná ředitelka Travel Family. Oblíbené české značky všech tří cestovních kanceláří zůstávají zachovány a budou se dále samostatně profilovat jako specialisté na příslušné destinace pro dovolenou.
Všechny tři cestovní kanceláře jsou na českém trhu zavedenými značkami přes 27let, CK Vítkovice Tours je českou jedničkou na Chorvatsko s více jak 350 pobytovými místy, Viamare a VTT pak mají s 30 ostrovy nejširší nabídku na Řecko, řecké ostrovy a Kypr v ČR. V současnosti má skupina 10 poboček.
Skupina cílí na tržby v hodnotě jedné miliardy korun a chce posílit své postavení na českém trhu cestovního ruchu. „Naším cílem je nadále růst, proto se díváme po nových příležitostech na trhu. Zajímají nás akvizičně další specializované cestovní kanceláře, které by vhodně doplnily nabídku naší rodiny,“ dodal Ivan Lackovič člen představenstva TNI Group, která je vlastníkem skupiny Travel Family.
Foto: Shutterstock.com
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.
Ras Al Khaimah doslova znamená špička stanu. Tento emirát skutečně na mapě tvoří severní špičku Spojených arabských emirátů, s nimiž sousedí se všemi vyjma Abu Dhábí. Místo na špici má ovšem i z hlediska udržitelnosti a zážitků.
Mozaika charakterizuje světoznámé památky Poreče – a mozaika je mottem brandu celého města: „You complete us“. Tak se Poreč představila na jubilejním setkání v Praze 6, s kterou uzavřela partnerství před 10 lety.