Mediální kampaně se zaměřují na Poláky a Rakušany

Zastavte se u nás! Tak zní slogan v pořadí již druhé reklamní kampaně agentury CzechTourism, která se uskuteční v průběhu měsíce května v Polsku. Potenciální polští turisté, kteří doposud přes ČR převážně jen projížděli za svými pobyty k moři a do Alp, budou oslovováni prostřednictvím třicetisekundového televizního spotu, tištěné inzerce a venkovních citylightů.

Spot se bude vysílat na třech polských televizních stanicích: veřejnoprávní TVP1, TVP2 a soukromé TVN. Hlavním motivem je polská rodina jedoucí přes Českou republiku k moři, kterou zastaví místní policista. Řidič očekává pokutu za případný dopravní přestupek, ale je zaskočen policistovým přívětivým upozorněním na hrad Bouzov, který právě minuli. Turisté si na jeho doporučení prohlédnou nejen hrad, ale navštíví dále skanzen v Rožnově pod Radhoštěm a propast Macochu.

Tištěná inzerce se objeví v populárních týdenících a přílohách nejčtenějších polských periodik. Citylighty budou umístěny na zastávkách městské hromadné dopravy, nádražích, v supermarketech a na frekventovaných veřejných prostranstvích ve Varšavě, Lodži, Gdaňsku, Gdyni, Sopotech, Katovicích a dalších městech Horního Slezska.

Film a reklamní fotografie jsou tvůrčím počinem reklamní skupiny McCann-Erickson. Režie televizního spotu se ujal filmový režisér Vladimír Michálek. Výběrové řízení na návrh a realizaci mediální kampaně vyhrála společnost PRONETmedia, s.r.o.
Jak oznámil ředitel agentury CzechTourism Rostislav Vondruška, proběhne souběžně s mediální propagací v Polsku také kampaň v Rakousku. Její ústřední postavou bude W. A. Mozart.

Mozart navštívil Čechy pětkrát. A vy?
To je slogan třetí propagační akce, zaměřené na rakouské turisty. Kampaň bude provedena v omezeném rozsahu a na starosti ji má přímo zahraniční zastoupení agentury CzechTourism ve Vídni.

Podle statistiky přijíždí do Česka individuálně 85 % rakouských turistů na pobyt kratší než jeden den. Cílem kampaně je tuto dobu prodloužit. CzechTourism se chce zaměřit na vyšší příjmové kategorie a odbourat obecně vžitou představu, že jediným důvodem k návštěvě Česka jsou levné služby. Proto se zaměří i na vznik nových produktů a nových možností cestování s nabídkou kvalitních služeb.

Rakouské turisty osloví letní billboardová kampaň, třicetisekundový televizní spot a červnová cestovatelská pouť, což jsou jednodenní prezentace v nákupních střediscích ve vybraných městech. Kampaň bude podpořena PR články, tištěnou inzercí a prezentací na veletrzích. I výrobu tohoto spotu a reklamních fotografií obstarala skupina McCann-Erickson.

Na propagaci zaměřenou na rakouskou veřejnost bude navazovat kampaň určená profesionálům. Část finančních prostředků podpoří rakouské cestovní kanceláře, které nově zařadí do své nabídky pobyt v České republice.

Zdroj: CzechTourism

Nejnovější články z rubriky

Foto: Shutterstock.com

Celyoturismu.cz končí, cestovní ruch se přesouvá na Komoraplus.cz

Vážení čtenáři, Váš oblíbený portál Celyoturismu.cz bude v horizontu 3 měsíců uzavřen. To podstatné z cestovního ruchu – vývoj, statistiky, analýzy, legislativní problematiku atd. – proto nově najdete na zpravodajském portálu Hospodářské komory ČR www.komoraplus.cz a také ve...

Číst více
Foto: CzechTourism

Zahraniční odborníci na cestovní ruch poznali Karlovarský kraj

První velká incomingová akce na podporu návštěvnosti České republiky po pandemii covid-19. Tak vnímají odborníci na cestovní ruch z celého světa Czech Republic Travel Trade Day (TTD) 2022. Ve spolupráci s Destinační agenturou Živý kraj ho uspořádala...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Tři pilíře německé propagace a pár zajímavých čísel

Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.

Číst více