Tři pilíře německé propagace a pár zajímavých čísel
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.
Poté, kdy před dvěma týdny začala Malta jako první země v Evropské unii očkovat osoby od 16 let věku, dosáhla nyní dalšího prvenství. Dříve, než se původně očekávalo, docílila kolektivní imunity - 70 % dospělé populace je nyní očkováno alespoň jednou dávkou vakcíny proti COVID-19 a 42 % populace má očkování ukončeno. V tiskové zprávě o tom na začátku tohoto týdne informoval Maltský úřad pro cestovní ruch.
Maltský národní očkovací program vedl podle úřadu k prudkému snížení denního počtu nově registrovaných případů nakažení COVID-19 a zároveň nastartoval klesající trend denního počtu úmrtí na toto onemocnění.
„Dosažení kolektivní imunity na Maltě má pro místní ekonomiku zásadní význam, zejména pro odvětví cestovního ruchu. Hlavní podíl na této skutečnosti má strategie vlády, která se zaměřila na důrazné zavedení očkovacího programu a také opatření, která se v současné době již postupně uvolňují. Naše země zůstane v boji proti viru ostražitá a zároveň zajistí, že se maltský cestovní ruch v post-pandemické éře skutečně stane udržitelným,“ poznamenal ministr cestovního ruchu a ochrany spotřebitele Clayton Bartolo.
„Dnešní oznámení nám dodává silnou dávku motivace, kterou všichni potřebujeme, neboť od 1. června jsme připraveni přivítat turisty zpět na Maltských ostrovech. Aktuální vývoj tedy určitě poslouží jako další pozitivní zpráva pro turisty, kteří hledají především bezpečnou destinaci pro svoji dovolenou,“ dodal výkonný ředitel Maltského úřadu pro cestovní ruch Johann Buttigieg.
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.
Ras Al Khaimah doslova znamená špička stanu. Tento emirát skutečně na mapě tvoří severní špičku Spojených arabských emirátů, s nimiž sousedí se všemi vyjma Abu Dhábí. Místo na špici má ovšem i z hlediska udržitelnosti a zážitků.
Mozaika charakterizuje světoznámé památky Poreče – a mozaika je mottem brandu celého města: „You complete us“. Tak se Poreč představila na jubilejním setkání v Praze 6, s kterou uzavřela partnerství před 10 lety.