Tři pilíře německé propagace a pár zajímavých čísel
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.
Letecká společnost Lufthansa rozšíří svůj vánoční letový řád, aby uspokojila přibývající rezervace turistů. Největší evropské aerolinky přidají lety do jižní Evropy, včetně Řecka, Itálie a Španělska, informovala Lufthansa. Letecká společnost také o vánočních svátcích znovu oživí spojení do velkých měst. Nárůst rezervací přirovnává agentura Bloomberg k záblesku světla po ponurém roce.
Lufthansu v červnu podpořila německá vláda devíti miliardami eur (237,9 miliardy korun). Německá letecká společnost před měsícem uvedla, že musí zdvojnásobit provoz, aby se vyhnula ztrátě. V porovnání s minulým rokem klesla její kapacita na čtvrtinu.
Poptávka po leteckém cestování se v Evropě zvýšila poté, co některé země, včetně Británie a Itálie, uvedly, že dočasně uvolní plošné uzávěry, aby se rodiny mohly o svátcích setkávat. O nárůstu rezervací na konec prosince minulý měsíc informovala i britská nízkonákladová letecká společnost easyJet. Lufthansu přesto čeká náročná zima, protože Evropa se opět potýká s rostoucími počty nově nakažených koronavirem. Evropské aerolinky očekávají se po valnou část příštího roku se poptávka nijak zásadně nezlepší.
Akcie Lufthansy ve čtvrtek posílily o 1,5 procenta. Od počátku roku však ztratily 38 procent své hodnoty. Největší letecká společnost Evropy byla v červenci vyřazena z prestižního bluechipového indexu DAX, který sleduje 30 předních německých podniků. V indexu figurovala od jeho založení v roce 1988.
Foto: Shutterstock.com
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.
Ras Al Khaimah doslova znamená špička stanu. Tento emirát skutečně na mapě tvoří severní špičku Spojených arabských emirátů, s nimiž sousedí se všemi vyjma Abu Dhábí. Místo na špici má ovšem i z hlediska udržitelnosti a zážitků.
Mozaika charakterizuje světoznámé památky Poreče – a mozaika je mottem brandu celého města: „You complete us“. Tak se Poreč představila na jubilejním setkání v Praze 6, s kterou uzavřela partnerství před 10 lety.