Tři pilíře německé propagace a pár zajímavých čísel
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.
Leo Express ve spolupráci se společností FlixMobility posiluje v Německu na trhu dálkové železniční dopravy. Od 21. června začne jezdit pod značkou FlixTrain na trase Berlín–Frankfurt–Stuttgart každý den, od čtvrtka do pondělí budou jezdit dva páry spojů. Leo Express si pronajal dvě nové lokomotivy Siemens Taurus a zároveň navýšil sedačkovou kapacitu.
„Německo je jedním z nejvíce liberalizovaných dopravních trhů v Evropě, mezinárodní a dálková doprava není na rozdíl od České republiky dotovaná a regionální se primárně soutěží, namísto přímých zadání. Na německé železnici tedy liberalizace skvěle funguje a těšíme se, až takto začne fungovat i v České republice,“ uvedl generální ředitel Leo Express Peter Köhler.
Leo Express v Německu také v návaznosti na zavedení nového spojení aktuálně hledá nové strojvedoucí, vlakvedoucí či dispečery. „O práci v Německu je velký zájem mezi našimi současnými zaměstnanci, nabíráme také nové přímo pro německý trh. U železničních profesí je ale obecně nedostatek kvalifikovaných pracovníků,“ dodal Köhler.
Leo Express vstoupil na německý trh v srpnu 2017 pod značkou FlixTrain. Stal se tak prvním českým osobním železničním dopravcem v historii, který kdy vstoupil na trh dálkové dopravy mimo Českou a Slovenskou republiku a zároveň druhým největším open-access dopravcem v Německu. Obchodním partnerem Leo Express je FlixMobility, který od začátku provozu zajišťuje vývoj produktů a technologií, marketing, zákaznický servis a prodej jízdenek.
Foto: Leo Express
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.
Ras Al Khaimah doslova znamená špička stanu. Tento emirát skutečně na mapě tvoří severní špičku Spojených arabských emirátů, s nimiž sousedí se všemi vyjma Abu Dhábí. Místo na špici má ovšem i z hlediska udržitelnosti a zážitků.
Mozaika charakterizuje světoznámé památky Poreče – a mozaika je mottem brandu celého města: „You complete us“. Tak se Poreč představila na jubilejním setkání v Praze 6, s kterou uzavřela partnerství před 10 lety.