Tři pilíře německé propagace a pár zajímavých čísel
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.
Unikátní ICEHOTEL ve švédském Jukkasjärvi přišel se zajímavou novinkou, která potěší milovníky hudby a sochařského umění. V celoročně otevřené části komplexu byla otevřena dvě nová tematicky laděná apartmá.
ICEHOTEL byl otevřen v roce 1989 a až do roku 2006 fungoval sezonně. Od prosince 2006 je však součástí komplexu část, v níž je pomocí solární energie celoročně udržován chlad chránící výtvory z arktického ledu. Tedy i ledový bar, ledovou galerii či dvacítku apartmá, z nichž devět je vybaveno soukromou saunou. V loňském roce byl hotel obohacen o dva zbrusu nové pokoje. Prvním z nich je suite s názvem Lost & Found a jeho design je doplněn hudbou a zvuky speciálně pro tento prostor navrženými básníkem a hudebníkem Petri Bette Tuominenem.
Suite má vlastní saunu a pokoj pro relaxaci v teple. Celý prostor je koncipován tak, aby umožňoval maximální relaxaci – součástí prožitku je nejen vybavení pokoje, led a design, ale také zvuky a světla, která interagují s hostem a provázejí ho na jeho vnitřní cestě. Alespoň tak to vnímá kreativní ředitel ICEHOTELu Jens Thoms Ivarsson.
Druhý nový pokoj je pak dílem chilského sochaře a designera Javiera Opazo. Nese název Téckara, což je v jazyce kunza používaném v oblasti And výraz pro devět. Luxusnímu interiéru totiž dominuje devět sloupů.
Foto: Lars Lindh / ICEHOTEL
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.
Ras Al Khaimah doslova znamená špička stanu. Tento emirát skutečně na mapě tvoří severní špičku Spojených arabských emirátů, s nimiž sousedí se všemi vyjma Abu Dhábí. Místo na špici má ovšem i z hlediska udržitelnosti a zážitků.
Mozaika charakterizuje světoznámé památky Poreče – a mozaika je mottem brandu celého města: „You complete us“. Tak se Poreč představila na jubilejním setkání v Praze 6, s kterou uzavřela partnerství před 10 lety.