Lázeňský lídr mění název

Největší evropský provozovatel léčebných lázní, společnost Danubius Hotels Group, nyní prochází zásadní změnou. Lázeňský gigant se proměnil ve společnost Ensana. Nová značka spojuje šestadvacet prestižních hotelových komplexů, které se zaměřují na léčbu místními léčivými zdroji v kombinaci s nejmodernějšími zdravotnickými přístupy.

Nový název vychází z latinských slov pro zdraví a léčení, tedy dvou symbolů lázeňství. „Spravujeme jedny z nejúčinnějších, léty prověřených přírodních zdrojů v Evropě a využíváme je novými a stále inovativnějšími způsoby, abychom zlepšili zdraví našich hostů. Tato schopnost nás odlišuje od ostatních a činí z nás zcela jedinečnou, vysoce zkušenou značku, založenou na desetiletích znalostí – společnost, které lidé mohou svěřit svou nejcennější komoditu – zdraví,“ říká předseda představenstva společnosti Ensana Mark Hennebry.

Evropská špička

Společnost Ensana postupně rozšiřovala své působení z jedné země na čtyři, od příštího roku se s ní budete setkávat dokonce v pěti zemích. Změna názvu zároveň souvisela s reakcí vedení společnosti na měnící se očekávání svých hostů – hotely Ensana se nyní budou věnovat výhradně lázním a zdraví. Společnost Danubius Hotels tedy bude pokračovat i nadále, ovšem už jen jako značka nelázeňských hotelů v Budapešti, Györu, Pécsi, Büku, u Balatonu a v Londýně.

Společnost Ensana patří k předním provozovatelům lázeňských hotelů v České republice, na Slovensku, v Maďarsku i Rumunsku. V tuzemsku můžeme najít její hotely v Mariánských Lázních, kde se jedná o sedm špičkových resortů: Centrální Lázně, Svoboda, Pacifik, Vltava, Hvězda, Butterfly a Nové Lázně, v němž se nacházejí unikátní Římské lázně z roku 1896. Ve většině z nich vyvěrají, případně jsou do nich přivedeny, léčivé prameny.

„Neustále se snažíme rozšiřovat a hledat nové příležitosti pro pozitivní růst značky. Významně jsme investovali do našich stávajících lázeňských hotelů a v nadcházejících letech máme v plánu nejen dále investovat, ale i inovovat své služby mnoha způsoby – přinášet nová inspirativní ošetření, zdokonalovat vybavení našich zařízení a samozřejmě vytvářet i nová pracovní místa,“ dodává Mark Hennebry.

Text a foto: -ens-

Nejnovější články z rubriky Česko a jeho regiony

Foto: Shutterstock.com

Turisté v Praze si možná připlatí

Vedení Prahy chce zvýšit turistický poplatek za ubytování z nynějších 21 na 50 korun za den. Důvodem je snaha zvýšit příjmy města, které jsou nižší než výdaje spojené s turismem. Město proto schválilo memorandum se svou firmou...

Číst více
Foto: Daniel Mrázek

Za exotikou a do tropů. Česko ale neopustíte

Navštívíte ty nejzazší končiny světa, pohlédnete do tváře chameleonům, nakrmíte lemury, užasnete nad pestrostí papoušků, ponoříte se do pestrého podmořského světa a v tropickém deštném pralese vás ovanou křídla velkých motýlů. Covidový cestovatelský semafor vás ale zajímat...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

V Beskydech to vypadá na rušnou zimu

Zimní střediska na Frýdecko-Místecku v Beskydech registrují před sezonou velký zájem o lyžařské kurzy. Některá už mají obsazenou kapacitu až do března. Problém ale mívají se zajištěním personálu. ČTK to řekli provozovatelé středisek.

Číst více