Lázeňský lídr mění název

Největší evropský provozovatel léčebných lázní, společnost Danubius Hotels Group, nyní prochází zásadní změnou. Lázeňský gigant se proměnil ve společnost Ensana. Nová značka spojuje šestadvacet prestižních hotelových komplexů, které se zaměřují na léčbu místními léčivými zdroji v kombinaci s nejmodernějšími zdravotnickými přístupy.

Nový název vychází z latinských slov pro zdraví a léčení, tedy dvou symbolů lázeňství. „Spravujeme jedny z nejúčinnějších, léty prověřených přírodních zdrojů v Evropě a využíváme je novými a stále inovativnějšími způsoby, abychom zlepšili zdraví našich hostů. Tato schopnost nás odlišuje od ostatních a činí z nás zcela jedinečnou, vysoce zkušenou značku, založenou na desetiletích znalostí – společnost, které lidé mohou svěřit svou nejcennější komoditu – zdraví,“ říká předseda představenstva společnosti Ensana Mark Hennebry.

Evropská špička

Společnost Ensana postupně rozšiřovala své působení z jedné země na čtyři, od příštího roku se s ní budete setkávat dokonce v pěti zemích. Změna názvu zároveň souvisela s reakcí vedení společnosti na měnící se očekávání svých hostů – hotely Ensana se nyní budou věnovat výhradně lázním a zdraví. Společnost Danubius Hotels tedy bude pokračovat i nadále, ovšem už jen jako značka nelázeňských hotelů v Budapešti, Györu, Pécsi, Büku, u Balatonu a v Londýně.

Společnost Ensana patří k předním provozovatelům lázeňských hotelů v České republice, na Slovensku, v Maďarsku i Rumunsku. V tuzemsku můžeme najít její hotely v Mariánských Lázních, kde se jedná o sedm špičkových resortů: Centrální Lázně, Svoboda, Pacifik, Vltava, Hvězda, Butterfly a Nové Lázně, v němž se nacházejí unikátní Římské lázně z roku 1896. Ve většině z nich vyvěrají, případně jsou do nich přivedeny, léčivé prameny.

„Neustále se snažíme rozšiřovat a hledat nové příležitosti pro pozitivní růst značky. Významně jsme investovali do našich stávajících lázeňských hotelů a v nadcházejících letech máme v plánu nejen dále investovat, ale i inovovat své služby mnoha způsoby – přinášet nová inspirativní ošetření, zdokonalovat vybavení našich zařízení a samozřejmě vytvářet i nová pracovní místa,“ dodává Mark Hennebry.

Text a foto: -ens-

Nejnovější články z rubriky Česko a jeho regiony

Foto: Shutterstock.com

Celyoturismu.cz končí, cestovní ruch se přesouvá na Komoraplus.cz

Vážení čtenáři, Váš oblíbený portál Celyoturismu.cz bude v horizontu 3 měsíců uzavřen. To podstatné z cestovního ruchu – vývoj, statistiky, analýzy, legislativní problematiku atd. – proto nově najdete na zpravodajském portálu Hospodářské komory ČR www.komoraplus.cz a také ve...

Číst více
Foto: CzechTourism

Zahraniční odborníci na cestovní ruch poznali Karlovarský kraj

První velká incomingová akce na podporu návštěvnosti České republiky po pandemii covid-19. Tak vnímají odborníci na cestovní ruch z celého světa Czech Republic Travel Trade Day (TTD) 2022. Ve spolupráci s Destinační agenturou Živý kraj ho uspořádala...

Číst více
Foto: DMO Český Krumlov Region

Web destinace Český Krumlov Region uspěl ve Zlatém erbu

Webové stránky destinace Český Krumlov Region zabodovaly jako jedny z nejlepších v republice v soutěži Zlatý erb. V kategorii měst a obcí se umístily na druhé příčce v rámci Ceny místopředsedy vlády pro digitalizaci za nejlepší turistickou prezentaci. Ocenění se předávala...

Číst více