IAG založí nízkonákladovou aerolinku Level

Společnost IAG, která je mimo jiné vlastníkem letecké společnosti British Airways, založí nízkonákladovou aerolinku pro dálkové lety se sídlem v Barceloně. Jmenovat se bude Level a cena za jednosměrnou letenku do USA bude začínat na 99 eurech (zhruba 2700 korun). Podobnou cenu nabízejí i někteří konkurenti, například Norwegian Air Shuttle bude ještě levnější.

Společnost IAG, která je mimo jiné vlastníkem letecké společnosti British Airways, založí nízkonákladovou aerolinku pro dálkové lety se sídlem v Barceloně.

Level začne létat do Los Angeles, Oaklandu, Buenos Aires a do Punta Cana v Dominikánské republice.

IAG již vlastní čtyři jiné aerolinky, kromě British Airways také Aer Lingus, Iberia a Vueling. Level bude využívat letecký personál společnosti Iberia a dva nové airbusy A330.

Do Barcelony se slétají krátké lety společnosti Vueling z evropských měst. Nyní tam pasažéři budou moci přestupovat na dálkové lety s Levelem. V plánu je ale i nabídka dálkových letů z dalších evropských měst.

IAG tak reaguje na rozhodnutí konkurenční Lufthansy nabízet lety do Karibiku a do Asie prostřednictvím své nízkonákladové dceřiné společnosti Eurowings a na vznik nových nízkonákladových společností jako jsou Norwegian Airlines. Ty se chystají nabízet dálkové lety do USA také z Barcelony.

Podle odborníka na cestování Simona Caldera se zavedením dalších levných letů přes Atlantik patrně ještě zvýší tlak na pokles cen letenek.

 Logo: IAG

 

Nejnovější články z rubriky Destinace

Foto: Shutterstock.com

Tři pilíře německé propagace a pár zajímavých čísel

Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Ras Al Khaimah – emirát na špici

Ras Al Khaimah doslova znamená špička stanu. Tento emirát skutečně na mapě tvoří severní špičku Spojených arabských emirátů, s nimiž sousedí se všemi vyjma Abu Dhábí. Místo na špici má ovšem i z hlediska udržitelnosti a zážitků.

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Poreč – město mozaiky

Mozaika charakterizuje světoznámé památky Poreče – a mozaika je mottem brandu celého města: „You complete us“.

Číst více