Tři pilíře německé propagace a pár zajímavých čísel
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.
Více výsledků...
Zhruba 1200 hotelů ve Spojených státech amerických fungujících pod značkami řetězce InterContinental Hotels Group (IHG) se v druhé polovině loňského roku stalo terčem útoku hackerů, jejichž software mohl sbírat informace z platebních karet hostů. Informovala o tom firma.
Hoteloví hosté byli proto varováni, že by se v důsledku tohoto útoku mohli stát obětí krádeže peněz. Program byl podle IHG aktivní pravděpodobně v období od 29. září do 29. prosince.
„Lidé by měli pozorně kontrolovat výpisy ze svých účtů platebních karet,“ řekla serveru BBC mluvčí společnosti. „Pokud objeví neautorizované platby, měli by okamžitě informovat svou banku,“ dodala.
Společnost IHG sídlí v Británii a vlastní například hotelové značky Holiday Inn a Crowne Plaza.
Foto: Shutterstock.com

Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.

Ras Al Khaimah doslova znamená špička stanu. Tento emirát skutečně na mapě tvoří severní špičku Spojených arabských emirátů, s nimiž sousedí se všemi vyjma Abu Dhábí. Místo na špici má ovšem i z hlediska udržitelnosti a zážitků.

Mozaika charakterizuje světoznámé památky Poreče – a mozaika je mottem brandu celého města: „You complete us“.