Tři pilíře německé propagace a pár zajímavých čísel
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.
Provozovatelům hotelů a dalších ubytovacích zařízení na Slovensku se v prvním letošním čtvrtletí dařilo. Počet ubytovaných hostů v zemi pod Tatrami pokračoval v růstu, nejpočetnější zahraniční klientelou byli tradičně Češi.
Od ledna do konce března se na Slovensku ubytovalo 1,16 milionu domácích i zahraničních hostů. Oproti stejnému období minulého roku to představuje nárůst o 4,4 procenta. Kapacity téměř 3500 ubytovacích zařízeních byly ale vytíženy pouze z necelé jedné třetiny.
Zhruba šest z deseti hostů slovenských hoteliérů ve sledovaném období tvořili Slováci, přibližně desetinou se na celkovém počtu ubytovaných klientů podíleli návštěvníci z Česka.
Domácímu cestovnímu ruchu v zimní turistické sezóně pomáhají také dotace slovenské vlády na organizování školních lyžařských kurzů, které za tři roky využilo více než čtvrt milionu žáků.
Loni ubytovací zařízení na Slovensku zaznamenala rekordní počet 5,4 milionu hostů, což proti předchozímu roku znamenalo nárůst o sedm procent.
Foto: Shutterstock.com
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.
Ras Al Khaimah doslova znamená špička stanu. Tento emirát skutečně na mapě tvoří severní špičku Spojených arabských emirátů, s nimiž sousedí se všemi vyjma Abu Dhábí. Místo na špici má ovšem i z hlediska udržitelnosti a zážitků.
Mozaika charakterizuje světoznámé památky Poreče – a mozaika je mottem brandu celého města: „You complete us“. Tak se Poreč představila na jubilejním setkání v Praze 6, s kterou uzavřela partnerství před 10 lety.