Holiday World 2017

Veletrh cestovního ruchu Holiday World je nejvýznamnější akcí svého druhu nejen v České republice, ale i v regionu střední Evropy. Jeho 26. ročník proběhne ve dnech 16.–19. února 2017 v areálu holešovického Výstaviště v Praze společně s 11. ročníkem gastronomického veletrhu Top Gastro a Hotel. Oba veletrhy pořádá Incheba Expo Praha.

Partnerský region: Moravskoslezský kraj

Po premiéře Jihomoravského kraje v roli partnerského regionu v roce 2016 přebírá pomyslnou štafetu pro rok 2017 kraj Moravskoslezský. Expozice o ploše 100 m2 bude umístěna ve vstupní Veletržní hale a návštěvníky bude lákat na výlety a dovolenou v regionu s poznáváním historie v podobě hradů, zámků a kulturních či industriálních památek. Na veletrhu se představí jak Ostrava, tedy město se silnou průmyslovou minulostí a moderní přítomností stavící na kultuře a sportu, tak třeba mlýnské technologie ve Vodním mlýně Wesselsky ze 16. století, areál čs. opevnění Hlučín-Darkovičky a Pěchotní srub MO S-5 „Na Trati“ u Bohumína. V expozici si návštěvníci připomenou, že Moravskoslezský kraj jsou kromě průmyslu také hory, nádherná příroda Beskyd a Jeseníků.

Vystavovatelé z domova i ze zahraničí

Kromě expozice partnerského regionu se návštěvníci Veletržní haly mohou těšit na kompletní a tradičně atraktivní prezentaci ostatních krajů a destinačních společností. Poptávka po cestování v rámci Česka vzrůstá a nabídka jí určitě vyjde vstříc. Veletrh ale nesleví ani z tradičně kvalitního vystavovatelského obsazení z řad zahraničních zemí a cestovních kanceláří. Mezi nováčky ze zahraničí se objeví Mexiko či Makedonie, obnovenou premiéru po dlouhé odmlce zažije Polsko. Vedle tradičních evropských zemí strhnou na sebe pozornost exotické destinace jako např. Indie, Thajsko, Indonésie, Dominikánská republika, Šrí Lanka či Peru.

Předregistrace odborných návštěvníků

Ušetřete 200 Kč a využijte možnosti cenově zvýhodněné předregistrace na odborné dny (čtvrtek a pátek 18. a 19. února 2017). Prostřednictvím stránky www.holidayworld.cz  můžete do 15. ledna 2017 poslat svou objednávku se specifikací počtu osob. Incheba Expo Praha pošle po uhrazení faktury elektronickou formu vstupenky.

Společná prezentace pro členy ACK a AČCKA

Incheba Expo Praha opět vychází vstříc požadavkům vystavovatelů na redukci nákladů. Menší cestovní kanceláře sdružené v některé z obou asociací tak jistě ocení možnost prezentovat se v menších sektorech o ploše 4 m2, jež budou umístěny ve Veletržní hale po obvodu protipožární zóny.

Doprovodný program

Návštěvníci veletrhu se mohou tradičně těšit na bohatý doprovodný program. Podobně jako v minulých letech budou moci v rámci soutěže Zájezdy za milion získat slevové kupony v hodnotě 5–10 tisíc Kč na příští hlavní turistickou sezonu. Víkend zpříjemní přehlídka autogramiád, vystoupení cestovatelů a prezentace jejich nových dobrodružství, premiér nových filmů či cestovatelských výstav fotografií pod názvem World Film. A zapomenout nesmíme ani na anketu Osobnost cestovního ruchu ČR, výsledky jejíhož 13. ročníku budou vyhlášeny během slavnostního zahajovacího ceremoniálu letošního veletrhu.

Význam veletrhu Holiday World 2017 pro domácí dění v branži podtrhují udělené záštity od Karly Šlechtové za Ministerstvo pro místní rozvoj, Moniky Palatkové za CzechTourism a Asociace krajů ČR.

Text a foto: -inch-

www.holidayworld.cz

Nejnovější články z rubriky Destinace

Foto: Shutterstock.com

Tři pilíře německé propagace a pár zajímavých čísel

Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Ras Al Khaimah – emirát na špici

Ras Al Khaimah doslova znamená špička stanu. Tento emirát skutečně na mapě tvoří severní špičku Spojených arabských emirátů, s nimiž sousedí se všemi vyjma Abu Dhábí. Místo na špici má ovšem i z hlediska udržitelnosti a zážitků.

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Poreč – město mozaiky

Mozaika charakterizuje světoznámé památky Poreče – a mozaika je mottem brandu celého města: „You complete us“.

Číst více