Tři pilíře německé propagace a pár zajímavých čísel
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.
Po úspěšném partnerství k výročí architektonické školy Bauhaus pokračují Německá turistická centrála (DZT) a CNN International Commercial (CNNIC) na společné cestě za objevováním německé historie s Great Big Story. Kampaň, která byla zahájena v předvečer 30. výročí pádu Berlínské zdi, poskytuje množství vhledů do bohaté německé kultury a představuje méně známé aspekty země.
Diváci mohou v rámci čtyřdílné série Great Big Story zažít například „Gute Reise“, v překladu dobrou cestu. Čeká na ně tour po Německu, při níž se dostanou na mnoho fascinujících míst, navíc se potkají s výjimečnými osobnostmi z oblasti umění, kultury a přírody. Důraz je kladen na skryté cíle, které se v posledních desetiletích staly skutečnými vrcholy. Cílem je oslovit vhodnou skupinu těch, kteří se zajímají o německou kulturu a o Německo jako turistický cíl.
V prvním již publikovaném videu vede Great Big Story diváky skrze takzvané „Zeleninové zahrady Německa“ do domoviny pravděpodobně nejslavnější okurky – okurky ze Sprévského lesa. Přitom i v dalším průběhu kampaně stojí v popředí mimořádné turistické cíle, a to s důrazem na mezinárodní cílové publikum.
Great Big Story se dále vydal k velkolepým skalním útvarům, které opakovaně sloužily jako filmové pozadí pro známé produkce. Jedná se o Labské pískovce, které se nacházejí jihovýchodně od Drážďan. Dále zve Great Big Story na legendární nedělní Bearpit Karaoke Show v parku Berlínské zdi, kde se ponoří do fascinujícího světa plynojemu v nepoužívaném zásobníku v Oberhausenu. Ten dnes slouží jako průmyslová památka a nejvyšší výstavní hala Evropy.
„V uplynulém roce jsme ve spolupráci s Great Big Story dosáhli ve společné kampani věnující se architektonické škole Bauhaus vysoké úrovně sociální interakce a emocionálních reakcí mezi kulturně uvědomělým a na cestování orientovaným publikem,“ řekla Cathy Ibal, viceprezidentka EMEA, CNN International Comercial, a dodala: „Proto jsme velmi potěšeni, že Německá turistická centrála se v průběhu historického výročí pádu Berlínské zdi opět obrátila na Great Big Story jako mediálního partnera. Prostřednictvím další filmové série chceme opět inspirovat naše publikum a zopakovat úspěch z loňského roku.“
Foto: Shutterstock.com
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.
Ras Al Khaimah doslova znamená špička stanu. Tento emirát skutečně na mapě tvoří severní špičku Spojených arabských emirátů, s nimiž sousedí se všemi vyjma Abu Dhábí. Místo na špici má ovšem i z hlediska udržitelnosti a zážitků.
Mozaika charakterizuje světoznámé památky Poreče – a mozaika je mottem brandu celého města: „You complete us“. Tak se Poreč představila na jubilejním setkání v Praze 6, s kterou uzavřela partnerství před 10 lety.