Tři pilíře německé propagace a pár zajímavých čísel
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.
Francouzské hotely řeší nízkou obsazenost z neděle na pondělí nabídkou ubytování místním za zlomek obvyklé ceny. Obyvatelé Paříže, Marseille nebo Lille se tak mohou cítit jako turisté ve vlastním městě a poznávat je z jiné stránky. Na rozdíl od obvyklé hotelové klientely si také mají čas vyzkoušet všechny vymoženosti typu saun, bazénů a vířivek.
Na tento typ pobytů v nejluxusnějších francouzských hotelích se specializuje francouzský web Staycation. Název staycation (domolená) zvolili jeho tři pařížští zakladatelé podle fenoménu, který přišel ze Spojených států. Vzniknout mu dala finanční krize, kvůli níž si někteří lidé jiný druh trávení zaslouženého odpočinku od práce najednou nemohli dovolit.
Záměrem Staycation je poskytnout zákazníkům kromě noci v krásném hotelu i další služby typu dobrého jídla, láhve vína, lázeňských služeb nebo jízdy na koni. Spíše než konkurovat velkým ubytovacím portálům typu Booking.com si klade za cíl přivést nový typ klientely – místní, kteří pak mohou navštívené hotely doporučovat přátelům a známým, řekl listu jeden ze zakladatelů firmy Mathieu Dugast.
Jeho společnost, založená před dvěma lety, tak nabízí pobyty ve čtyř- a pětihvězdičkových hotelích v Paříži a nově i v Londýně se slevou až 70 procent. Každou středu ráno dostane 500 tisíc registrovaných uživatelů webu seznam pobytů nabízených o následujícím víkendu. „Začali jsme nocemi z neděle na pondělí, kdy je obsazenost nejnižší. Ale čím dál více hotelů přichází s nabídkou pobytů počínaje pátkem,“ řekl Dugast.
Foto: Shutterstock.com
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.
Ras Al Khaimah doslova znamená špička stanu. Tento emirát skutečně na mapě tvoří severní špičku Spojených arabských emirátů, s nimiž sousedí se všemi vyjma Abu Dhábí. Místo na špici má ovšem i z hlediska udržitelnosti a zážitků.
Mozaika charakterizuje světoznámé památky Poreče – a mozaika je mottem brandu celého města: „You complete us“. Tak se Poreč představila na jubilejním setkání v Praze 6, s kterou uzavřela partnerství před 10 lety.