×

Velká cena cestovního ruchu 2021/2022 začíná. Přihlaste svůj projekt.

Exim Tours a Invia se nedomluvily na další spolupráci

Cestovní kancelář Exim Tours a cestovní agentura Invia se nedomluvily na další spolupráci. Exim Tours, která patří do skupiny DER Touristik, se chce zaměřit na prodej služeb na vlastních kanálech a u provizních prodejců. Invia rozšiřuje spolupráci s dalšími partnery. Společnosti o tom informovaly. Od cestovní agentury Invia v minulosti odešla také Fischer Group, která rovněž patří pod DER Touristik.

Cestovní kancelář Exim Tours a cestovní agentura Invia se nedomluvily na další spolupráci

„K tomuto rozhodnutí jsme dospěli po zralé strategické úvaze, co bude pro společnosti ze skupiny DER Touristik Eastern Europe a její klienty do budoucna nejlepší. Do obchodní strategie značek Exim Tours, CK Fischer a Nev-Dama momentálně spolupráce s agenturou Invia nezapadá, proto jsme se ji rozhodli dále neprodlužovat,“ uvedl šéf Exim Tours a předseda představenstva DER Touristik Eastern Europe Jiří Jelínek. Zájezdy bude nabízet například na portálu eTravel.cz, který rovněž patří do skupiny, i u provizních prodejců.

Nabídka Exim Tours podle jejího mluvčího Petra Kostky v současné době čítá desítky tisíc zájezdů do celého světa, včetně nejoblíbenějších destinací českých turistů jako jsou Egypt, Turecko, Tunisko nebo Kapverdské ostrovy.

„Stávající tříletý kontrakt momentálně sice končí na konci tohoto roku, nicméně my jsme od Exim Tours obdrželi novou nabídku na pokračování spolupráce v dalším roce. Podmínky pro nás nebyly vhodné, a rozhodli jsme se je proto neakceptovat,“ uvedl generální ředitel Invia pro Česko, Slovensko a Maďarsko Michal Tůma. Doplnil, že klienti agentury Invia dávali v poslední době přednost pobytům od jiných CK. Spolupráce s Exim Tours podle něj trvala 15 let a obě strany se rozcházejí v dobrém.

Invia podle Tůmy v posledních týdnech intenzivně pracovala na rozšíření spolupráce s dalšími CK z České republiky i zahraničí. Od ledna se tak nabídka agentury rozroste o 80 tisíc hotelů. Lidé budou moci vybírat pobyty od českých, německých, polských, rakouských a slovenských CK. Agentura nabídne i vlastní zájezdy. Prodává pobyty více než 300 CK, její služby jsou dostupné on-line i v kamenných pobočkách.

Exim Tours v roce 2018 prodala v ČR zájezdy za zhruba šest miliard korun, což bylo o přibližně čtvrtinu více oproti předchozímu roku. Zisk po zdanění dosáhl asi 233 milionů korun.

Invia.cz v roce 2018 zvýšila meziročně vlastní tržby o 21 procent na 826 milionů korun. V meziročním srovnání vykázala téměř shodný zisk 121 milionů korun. Hodnotu prodaných služeb zvýšila meziročně o 18 procent na 6,8 miliardy korun.

 Logo: Exim Tours
 
 
 

Nejnovější články z rubriky Online

Foto: CCRJM

Jižní Morava díky influencerům oslovila půl milionu lidí

Centrála cestovního ruchu – Jižní Morava vsadila v loňském roce na spolupráci s cestovatelským portálem Worldee. V rámci kampaně „Nestůj, cestuj“ pozvala na jih Moravy trojici influencerů a nabídla jim prezentaci zaměřenou na příběhy lidí, kteří tvoří jedinečnost tohoto...

Číst více
Foto: Shutterstock.com (montáž: COT group)

Cestu z nudy loni hledalo 21,5 milionu Čechů

Pro cestovatelský portál Kudyznudy.cz, který provozuje agentura CzechTourism, byl uplynulý rok opět rekordním. Počet návštěv překročil 21,5 milionu, což představuje 14procentní meziroční nárůst. O 16 procent se také oproti roku 2020 zvýšil počet uživatelů portálu –...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Pražská kampaň sebrala turisty Vídni a Berlínu

Marketingová digitální kampaň Stay in Prague, kterou na podzim spustila organizace Prague City Tourism (PCT) s partnery, zaznamenala téměř 800 milionů zobrazení na vybraných trzích. Kampaň byla nejúspěšnější v Polsku, Itálii, Španělsku, Izraeli a Německu. V tiskové zprávě o tom...

Číst více