Tři pilíře německé propagace a pár zajímavých čísel
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.
Více výsledků...
V dnešním newsletteru Národního turistického úřadu Dominikánské republiky se můžete mimo jiné dočíst, že v oblíbeném plážovém letovisku Boca Chica na jižním pobřeží Dominikánské republiky vznikne prodejní náměstí, kde budou pro turisty k dispozici obchody se suvenýry a nabídkou turistických služeb, restaurace, odpočinková zóna a parking.
Prodejní náměstí by se mělo stát místem, kde se celá rodina zabaví v příjemném a bezpečném prostředí. Realizace projektu by měla stimulovat ekonomický rozvoj letoviska, přičemž pomoci by měla zejména místním plážovým prodejcům, kteří jsou přímo závislí na plážovém turistickém ruchu.
Na výstavbě projektu se podle newsletteru společně s Ministerstvem cestovního ruchu Dominikánské republiky podílejí také Ministerstvo životního prostředí, Výkonná rada na výstavbu infrastruktury v turistických oblastech (Ceiztur) a radnice Boca Chicy. Slavnostní otevření je naplánováno na jaro 2016.
Boca Chica, jedno z nejoblíbenějších dovolenkových míst Dominikánské republiky, leží zhruba 30 km na východ od metropole Santo Domingo. Jedná se o populární turistickou oblast s mnoha bary a restauracemi, které nabízejí pokrmy z mořských plodů a ryb. „Boca Chicu lemuje korálový útes, díky kterému na pláž nedorážejí vlny. Hladina je proto velice klidná, mělká jen jeden a půl metru a teplota vody se celoročně pohybuje kolem 30 stupňů,“ píše se v newsletteru.
Foto: Dominican Republic Ministry of Tourism
Čtěte také: Dominikánská republika – ráj turistů, penzistů a investorů
Doutníky a rum. Dominikánská republika představila své chutě
V Dominikánské republice nově pořádají výlety na opičí safari
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.
Ras Al Khaimah doslova znamená špička stanu. Tento emirát skutečně na mapě tvoří severní špičku Spojených arabských emirátů, s nimiž sousedí se všemi vyjma Abu Dhábí. Místo na špici má ovšem i z hlediska udržitelnosti a zážitků.
Mozaika charakterizuje světoznámé památky Poreče – a mozaika je mottem brandu celého města: „You complete us“.