Tři pilíře německé propagace a pár zajímavých čísel
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.
Hotely v Paříži a jejím okolí prošlo za prvních šest měsíců roku 17,1 milionu turistů, což je pro francouzskou metropoli historické maximum. Růst mají na svědomí zahraniční hosté, mezi nimiž bylo nejvíce Američanů a Britů. Zároveň však zpomalil růst počtu návštěvníků z významných asijských zemí. Statistiky prezentoval Regionální výbor turismu (CRT) pro pařížský region Ile-de-France.
„Po již mimořádném roce 2017 vykročil turismus v roce 2018 vstříc pokoření všech rekordů,“ uvedl zástupce CRT. Počet osob ubytovaných v pařížských hotelech překročil součet z první poloviny loňského roku o 4,1 procenta. Turistů ze zahraničí přišlo o 9,2 procenta více, zatímco počet lidí přijíždějících do Paříže z jiných koutů Francie stagnoval.
Žebříček zahraničních turistů vedli v první polovině roku Američané s 1,25 milionu návštěv, následují Britové (982 tisíc), Němci (592 tisíc) a Číňani (543tisíc), informovala agentura AFP. „Turisté se vracejí, ale to neznamená, že bychom měli usnout na vavřínech. Mezinárodní konkurence je tvrdá, musíme každý rok odvádět ještě lepší práci,“ uvedla Valérie Pécresseová z CRT.
Organizace si v hodnocení prvního semestru roku 2018 všímá, že oproti loňskému roku výrazně zpomalil růst počtu hotelových hostů z Číny nebo Japonska. V případě nejlidnatější země světa se snížil ze 17,8 procenta na 5,4a procent, u Japonců z 32,8 procenta na 17 procent.
Foto: Shutterstock.com
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.
Ras Al Khaimah doslova znamená špička stanu. Tento emirát skutečně na mapě tvoří severní špičku Spojených arabských emirátů, s nimiž sousedí se všemi vyjma Abu Dhábí. Místo na špici má ovšem i z hlediska udržitelnosti a zážitků.
Mozaika charakterizuje světoznámé památky Poreče – a mozaika je mottem brandu celého města: „You complete us“. Tak se Poreč představila na jubilejním setkání v Praze 6, s kterou uzavřela partnerství před 10 lety.