Disney investuje do Disneylandu v Paříži dvě miliardy eur

Americká společnost Walt Disney investuje do rozšíření svého tematického parku Disneyland v Paříži dvě miliardy eur (50,7 miliardy korun). Oznámil to generální ředitel Robert Iger. Podnik loni převzal nad pařížským zábavním parkem plnou kontrolu. Nynější plán je největší expanzí parku od jeho otevření v roce 1992.

Americká společnost Walt Disney investuje do rozšíření svého tematického parku Disneyland v Paříži dvě miliardy eur

Disneyland v Paříži je nejnavštěvovanějším tematickým parkem v Evropě. Od roku 1992 jeho turnikety prošlo přes 320 milionů návštěvníků. Na celkových příjmech z turistiky ve Francii má podíl 6,2 procenta, má 16 tisíc zaměstnanců.

Park se rozkládá na ploše 2230 hektarů. Podle výroční zprávy z roku 2016 však byla zatím zastavěna jen polovina plochy. Firma nyní plánuje tři nové oblasti založené na superhrdinech z komiksů firmy Marvel, jako je Spider-Man a Hulk, a filmech od společnosti Disney Ledové království a Hvězdné války. Nové oblasti mají být zpřístupněny postupně od roku 2021. V parku přibudou také nové atrakce a možnosti zábavy.

Nová investice přichází v době, kdy cestovní ruch ve Francii se začíná zotavovat z propadu způsobeného teroristickými útoky v Paříži, Nice a dalších městech. Loňský rok byl z pohledu turistiky pro Paříž nejlepší za posledních nejméně deset let, uvedla agentura Reuters.

Foto: Shutterstock.com

 

Nejnovější články z rubriky Destinace

Foto: Shutterstock.com

Tři pilíře německé propagace a pár zajímavých čísel

Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Ras Al Khaimah – emirát na špici

Ras Al Khaimah doslova znamená špička stanu. Tento emirát skutečně na mapě tvoří severní špičku Spojených arabských emirátů, s nimiž sousedí se všemi vyjma Abu Dhábí. Místo na špici má ovšem i z hlediska udržitelnosti a zážitků.

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Poreč – město mozaiky

Mozaika charakterizuje světoznámé památky Poreče – a mozaika je mottem brandu celého města: „You complete us“. Tak se Poreč představila na jubilejním setkání v  Praze 6, s kterou uzavřela partnerství před 10 lety.

Číst více