Na konci listopadu 2020 byla pod iniciativou Zachraňme turismus spuštěna ostrá verze market place Damevoucher.cz, která koncovým spotřebitelům nabízí ke stažení slevové vouchery poskytovatelů služeb v cestovním ruchu. Dle slov zakladatele s nabídkou několika jednotek hotelů, lázeňského ubytování a zážitků projekt neočekával žádná velká čísla. I přes drobné nedokonalosti se ale podařil zajímavý výsledek a dá se předpokládat, že v horizontu několika měsíců by obrat ze stažených a uplatněných voucherů mohl dosáhnout mnohamilionových částek.
Za první 2 měsíce si lidé stáhli přes 550 voucherů v hodnotě 560 000 Kč, což by v případě uplatnění všech voucherů beze zbytku znamenalo cca 2 780 000 Kč obratu v hotelích, lázních a agenturách pořádajících zážitky.
„Chceme nadále vybízet naše partnery, především ubytovatele a lázeňské domy, aby se do naší iniciativy připojili s nabídkou slevových voucherů, které se v minulé sezóně velmi osvědčily. Jde o standardní marketingový a prodejní nástroj, jemuž koncový spotřebitel rozumí a je na něj zvyklý. Sezóna 2021 bude zcela jistě opřena o domácí cestovní ruch, kde očekáváme, že hlavním zákaznickým segmentem budou rodiny s dětmi,“ říká Tomáš Barčík, předseda iniciativy Zachraňme turismus a zakladatel platformy Dáme voucher.
Motivovat české cestovatele na nadcházející sezónu se očividně vyplácí. Svědčí o tom nebývalý zájem jak o tradiční zahraniční zájezdy k moři, tak stále rostoucí touha trávit aktivní dovolenou doma v Česku.
A jaké budou následující kroky v Dáme voucher? Kromě rozšiřování nabídky to bude také otázka fundraisingu. „Projekt se aktuálně potýká s nedostatkem financí na další rozvoj produktu a zejména propagaci značky Dáme voucher pod iniciativou Zachraňme turismus, proto hledáme investory, kteří by nám byli schopni zafinancovat provoz, vylepšení platformy a také marketingové aktivity za podíl na předpokládaném provozním zisku. Pokud by někomu naše myšlenka – která sice není unikátní, ale rozhodně má potenciál přinést business všem spolupracujícím partnerům – přišla zajímavá, budeme vděční, když se nám takový potenciální investor ozve napřímo,“ dodává Barčík.
První velká incomingová akce na podporu návštěvnosti České republiky po pandemii covid-19. Tak vnímají odborníci na cestovní ruch z celého světa Czech Republic Travel Trade Day (TTD) 2022. Ve spolupráci s Destinační agenturou Živý kraj ho uspořádala...
Webové stránky destinace Český Krumlov Region zabodovaly jako jedny z nejlepších v republice v soutěži Zlatý erb. V kategorii měst a obcí se umístily na druhé příčce v rámci Ceny místopředsedy vlády pro digitalizaci za nejlepší turistickou prezentaci. Ocenění se předávala...
V Pardubicích se včera sešli místní aktéři cestovního ruchu. Debatovali například o moderních technologiích v turismu nebo o výběru poplatků z pobytu. Pravidelné jednání uspořádala už pošesté oblastní organizace cestovního ruchu s názvem Pardubicko - Perníkové srdce Čech.