Vydavatelství COT media uvádí seriál odborných diskusních snídaní.
Tato pravidelná setkání přinášejí inspiraci i odpovědi na aktuální otázky cestovního ruchu. Na vaše dotazy odpovídají pečlivě volení odborníci z oboru i zástupci zodpovědných institucí. Diskutovanému tématu se budeme v širších souvislostech věnovat v časopisu COT. Projekt připravujeme ve spolupráci s Hospodářskou komorou ČR.
Outgoing ve světle legislativních změn
Termín: úterý 13. 11. 2018, čas konání: 9.00–11.00 hod. Místo konání: Hospodářská komora ČR, Na Florenci 2116/15, budova Florentinum, recepce A, 4. patro
Téma:
Poslední letošní diskusní snídani věnujeme problematice výjezdového cestovního ruchu. Debatovat budeme o fungování prodeje cestovních služeb po novele zákona č. 159/1999 Sb., takže se budeme zajímat například o aktuální stav garančního fondu, o prodej spojených cestovních služeb a další otázky. A vzhledem k tomu, že v prosinci nabude účinnosti nový zákon o distribuci pojištění a zajištění, probereme s odborníky nové povinnosti, které to přinese prodejcům cestovního pojištění. Prostor samozřejmě dostanou i praktické dotazy účastníků.
Do panelu této diskuse zveme zástupce profesních svazů, pojišťoven, právníky a zástupce Ministerstva pro místní rozvoj ČR.
Jak se snídaně zúčastnit
Pokud do 29. října neobdržíte pozvánku e-mailem a toto téma vás zajímá, napište si o ni na adresu: event@cot.cz.
S ohledem na omezenou kapacitu je počet účastníků limitován.
Ubytování
COTakhle snídaně začínají v 9.00 hod. přesně. Mimopražským účastníkům zajistíme ubytování za dotovanou cenu.
Bližší informace uvádíme v pozvánce.
Podzim je obdobím, kdy velká část cestovních kanceláří obnovuje své pojistky pro případ úpadku. Letos ovšem řada majitelů či manažerů těchto společností na nabídky pojistných ústavů teprve čeká. A s velkým napětím – nejenže meziročně dramaticky vzrostla...
Máloco se v posledních dvanácti měsících proměnilo tak jako cestovní ruch. Heslem dneška je on-line – do virtuálního prostředí se přesunula nejen naprostá většina rezervačních procesů či obchodních transakcí, ale také marketingové a komunikační aktivity. Svět neustále...
Ještě na konci léta to vypadalo, že se touto dobou budeme bavit o restartu cestovního ruchu v Česku, zvláště pak toho domácího. Vývoj posledních týdnů nasvědčuje tomu, že spíše než k restartu dochází nyní k boji o přežití. Z uplynulé letní...