Vydavatelství C.O.T. media uvádí seriál odborných diskusních snídaní.
Tato pravidelná setkání přinášejí inspiraci i odpovědi na aktuální otázky cestovního ruchu. Na vaše dotazy odpovídají pečlivě volení odborníci z oboru i zástupci zodpovědných institucí.
Diskutovanému tématu se budeme v širších souvislostech věnovat v časopisu COT.
Projekt připravujeme ve spolupráci s Hospodářskou komorou ČR.
Aktuální trendy v on-line marketingu v cestovním ruchu
Termín: úterý 11. 9. 2018, čas konání: 9.00–11.00 hod.
Místo konání: Hospodářská komora ČR, Na Florenci 2116/15,
budova Florentinum, recepce A, 4. patro
Téma:
Stále více subjektů v cestovním ruchu přenáší své marketingové aktivity do on-line světa. Jako marketingoví bozi jsou dnes uctíváni youtubeři, instagrameři, blogeři a další influenceři. Kdo není na sociálních sítích, jako by nebyl. On-line svět je ale neskutečně dynamický a bez přehánění lze říci, že co platilo včera, bude zítra zastaralé. Na zářijovou snídani proto pozveme experty na on-line marketing, abychom s nimi prodiskutovali aktuální trendy v této proměnlivé disciplíně. A díky partnerství se společností Amadeus bude řeč i o moderních technologiích, které jsou v současném on-line marketingu používány.
Jak se snídaně zúčastnit
Pokud do 2. srpna neobdržíte pozvánku e-mailem a toto téma vás zajímá, napište si o ni na adresu: event@cot.cz.
Ubytování
COTakhle snídaně začínají v 9.00 hod. přesně. Mimopražským účastníkům zajistíme ubytování za dotovanou cenu.
S ohledem na omezenou kapacitu je počet účastníků limitován. Bližší informace uvádíme v pozvánce.
Podzim je obdobím, kdy velká část cestovních kanceláří obnovuje své pojistky pro případ úpadku. Letos ovšem řada majitelů či manažerů těchto společností na nabídky pojistných ústavů teprve čeká. A s velkým napětím – nejenže meziročně dramaticky vzrostla...
Máloco se v posledních dvanácti měsících proměnilo tak jako cestovní ruch. Heslem dneška je on-line – do virtuálního prostředí se přesunula nejen naprostá většina rezervačních procesů či obchodních transakcí, ale také marketingové a komunikační aktivity. Svět neustále...
Ještě na konci léta to vypadalo, že se touto dobou budeme bavit o restartu cestovního ruchu v Česku, zvláště pak toho domácího. Vývoj posledních týdnů nasvědčuje tomu, že spíše než k restartu dochází nyní k boji o přežití. Z uplynulé letní...