COT media: Do podpory turismu vložíme 750 000 korun

Jak už jste si mohli přečíst na iCOT.cz či na našem facebookovém profilu, rozhodli jsme se i my těžce zkoušený cestovní ruch podpořit a do jeho brzkého restartu investovat minimálně tři čtvrtě milionu korun.

Cestovní ruch patří mezi obory nejpostiženější pandemií koronaviru. Hotely, restaurace, cestovní kanceláře, turistické cíle, dopravci či regiony, kteří společně vytvářejí podstatu průmyslu cestovního ruchu, mnohdy řeší existenční problémy. „Cestovním ruchem žijeme, a tak nedopustíme, aby padnul. Do podpory turismu zapojujeme všechny naše komunikační kanály: tištěný měsíčník COT, elektronický newsletter, zpravodajský portál iCOT.cz i facebookový profil,“ uvádí jednatelka COT media Eva Frindtová.

Vydavatelství se tematice a problematice věnuje od počátku vypuknutí krize spojené s šířením pandemie koronaviru. „Od počátku koronavirové krize jsme do poloviny dubna jen na portálu iCOT.cz publikovali víc než 135 článků věnovaných aktuální situaci, aktivitám profesních svazů i jednotlivých podnikatelských subjektů, pozitivním příkladům, návodům od expertů apod. V časopisu COT – Celý o turismu jsme zavedli spe­ciální rubriku, do které soustřeďujeme aktuální a užitečné zprávy k momentální situaci, zprávy tohoto druhu dostaly prostor také v šesti newsletterech. Většina z nich je o tom, jak se snaží asociace, profesní svazy a subjekty pomáhat podnikům v oboru. Věříme, že přijde období, kdy budeme přinášet zprávy o tom, kdy, kde a co se otvírá, o nových termínech akcí a zvyšující se turistické návštěvnosti…,“ říká šéfredaktor COT – Celý o turismu Petr Manuel Ulrych. „Zkrátka věříme v restart cestovního ruchu,“ dodává Eva Frindtová.

„I my jsme se museli hodně uskromnit a nastavit krizový plán, přesto píšeme, editujeme, publikujeme, mnohdy zdarma. Proč? Protože je to potřeba! Udržet informovanost v cestovním ruchu je potřeba víc, než kdykoliv jindy,“ vysvětluje jednatelka COT media. Vydavatelství se přitom nechce věnovat jen tematice úzce spojené s koronavirem a krizí. Chce i nadále přinášet odborné informace o dlouhodobějších vizích a trendech. „A aby nezůstalo pouze u slov, rozhodli jsme se do podpory investovat. V našich mediálních nosičích jsme prozatím alokovali inzertní plochy v hodnotě 750 000Kč, které bezplatně či za velmi zvýhodněných podmínek věnujeme subjektům cestovního ruchu,“ doplňuje Eva Frindtová.

Nabídka platí prozatím do července 2020 s tím, že objednané inzertní plochy je možné využít do konce letošního roku. Podle vývoje v cestovním ruchu bude částka případně navýšena a akce prodloužena.

Ilustrace: Shutterstock.com

 

Nejnovější články z rubriky Gastro

Foto: Shutterstock.com

Jakou budoucnost plánují politici cestovnímu ruchu, hotelnictví a gastronomii?

Rozhodujete se, komu v nadcházejících parlamentních volbách dát svůj hlas, i podle toho, jakou budoucnost plánují jednotlivé strany pro obor, který vás živí? Pomoci vám může anketa, kterou mezi lídry politických stran a uskupení provedla Asociace hotelů a restaurací...

Číst více
Foto: Ecocapsule

V horských pustinách i rušných podnicích

Všude tam přijdou vhod ty nejmodernější technologie. Rádi byste nabízeli pohodlné ubytování na vysoké hoře, ale chybí tam jakákoliv infrastruktura? Chcete v reálném čase vědět, jak se cítí hosté ve vaší restauraci? A potřebujete rychle rozdělovat úkoly,...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Technologická řešení v turismu

Automaty na bagety, různé pochutiny nebo nápoje nejsou dnes ničím neobvyklým. Jak moc svět cestovního ruchu proměňují různé technologie, je v současné době viditelné v každé jeho oblasti. Můžeme do určité míry hovořit o tzv. technologických trendech. Kromě...

Číst více