Tři pilíře německé propagace a pár zajímavých čísel
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.
Souostroví jihovýchodně od Floridy, které každoročně láká turisty z celého světa. To jsou Bahamy. Právě jim patřil včerejší večer v pražském hotelu Hilton. Zástupci tuzemských cestovních kanceláří a médií měli v rámci aktuálně probíhající roadshow možnost osobního setkání jak s delegáty vybraných bahamských resortů, tak i se zástupci letecké společnosti Condor.
Bahamas Road Show 2017 probíhá pod záštitou Bahamského ministerstva cestovního ruchu (Bahamas Ministry of Tourism) a letecké společnosti Condor. Ta přichází od listopadu s novinkou, která činí Bahamy pro turisty z Evropy ještě dostupnější. Společnost bude zajišťovat přímé lety z německého Frankfurtu do hlavního města Nassau. První let se uskuteční 6. 11. 2017 a poté budou lety pokračovat každé pondělí. Cesta bude trvat něco málo přes 10 hodin. Zpáteční let pak bude s mezipřistáním v Havaně a potrvá zhruba 12 hodin.
Kromě novinky zmíněné letecké společnosti, prezentovali svou nabídku v průběhu večera také zástupci vybraných bahamských hotelů, například Atlantis Beach Towers či Red Carpet Inn. Představili souostroví jako destinaci vhodnou nejen pro páry hledající odpočinek, ale i pro rodiny s dětm
Dle statistik Bahamského ministerstva cestovního ruchu přicestovalo v roce 2016 na souostroví téměř 6,3 milionu turistů z celého světa. Nejvíce z nich, přes tři a půl milionu, přitom cílilo právě do Nassau.
Foto: -ls-
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.
Ras Al Khaimah doslova znamená špička stanu. Tento emirát skutečně na mapě tvoří severní špičku Spojených arabských emirátů, s nimiž sousedí se všemi vyjma Abu Dhábí. Místo na špici má ovšem i z hlediska udržitelnosti a zážitků.
Mozaika charakterizuje světoznámé památky Poreče – a mozaika je mottem brandu celého města: „You complete us“. Tak se Poreč představila na jubilejním setkání v Praze 6, s kterou uzavřela partnerství před 10 lety.