Tři pilíře německé propagace a pár zajímavých čísel
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.
V období, kdy se plánuje znovuzahájení turistické aktivity, mohou portugalská ubytovací zařízení, cestovní kanceláře i společnosti, které nabízejí různé druhy turistické zábavy, požádat o známku „Clean & Safe" („Čistý a bezpečný"). Portugalská turistická centrála vytvořila toto označení, aby odlišila turistické aktivity, které dodržují přísné požadavky na úklid a hygienu. Právě ty představují důležitá preventivní opatření proti šíření COVID-19 i jiných infekcí. Známka by měla posílit důvěru turistů vůči destinaci.
Známka „Clean & Safe“ má platnost jednoho roku, je nepovinná a zdarma. Firmy, které o označení požádají, musejí zavést interní předpisy dle doporučení Statní hygienické inspekce Portugalska. Předpisy zajistí provádění zvýšených hygienických opatření, která zabrání nákaze a zároveň umožní bezpečné fungování jednotlivých turistických aktivit. O známku „Clean & Safe“ lze žádat on-line na různých portugalských platformách: RNET (Národní registr ubytovacích zařízení), RNAAT (Národní registr společností zabývajících se turistickou zábavou) a RNAVT (Národní registr Cestovních kanceláří a agentur). Číslo známky bude vždy propojeno s registračním číslem společnosti.
Firmy musejí podepsat čestné prohlášení a poté budou moci známku „Clean & Safe“ používat. Označit jí své zařízení, a též ji používat v rámci prezentace na různých digitálních a on-line platformách.
Portugalská turistická centrála ve spolupráci s kompetentními orgány bude poté provádět namátkové kontroly a audity společností, které o označení požádaly.
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.
Ras Al Khaimah doslova znamená špička stanu. Tento emirát skutečně na mapě tvoří severní špičku Spojených arabských emirátů, s nimiž sousedí se všemi vyjma Abu Dhábí. Místo na špici má ovšem i z hlediska udržitelnosti a zážitků.
Mozaika charakterizuje světoznámé památky Poreče – a mozaika je mottem brandu celého města: „You complete us“. Tak se Poreč představila na jubilejním setkání v Praze 6, s kterou uzavřela partnerství před 10 lety.