CK Blue Style ukončila spolupráci s Fischer Group

Cestovní kancelář Blue Style ukončila spolupráci se společností FISCHER, respektive s její značkou eTravel, která zprostředkovává prodej zájezdů cestovní kanceláře Blue Style jako obchodní zástupce.

Cestovní kancelář Blue Style ukončila spolupráci se společností FISCHER, respektive s její značkou eTravel

„S ohledem na odlišnou obchodní strategii a zájmy jsme dospěli k rozhodnutí ukončit tento smluvní vztah,“ uvedl generální ředitel společnosti Imed Jeddai.

CK Blue Style je druhým největším subjektem na poli cestovních kanceláří specializujících se na českém trhu na letecké dovolené. V její nabídce najdete přes 30 destinací – od tradičních středomořských až po ty exotické. V roce 2019 cestovní kancelář poskytla pro téměř 300 tisíc klientů služby představující obrat blížící se k hodnotě 4 miliard korun.

 

Nejnovější články z rubriky Online

Foto: Shutterstock.com

Facebook: 4 tipy pro úspěšnou reklamu

Potřebujete, aby vaše facebooková reklama měla lepší výsledky, hlavně teď v době před Vánocemi? Aby získala více prokliků, více leadů a oslovila vaše potenciální publikum? Dnes pro vás mám 4 tipy, co by reklamním textům nemělo chybět,...

Číst více
Foto: Pixabay (montáž: COT group)

Fórum ukázalo vítěze i poražené covidové pandemie

Po roční covidem zaviněné pauze se včera odehrál další ročník Fóra cestovního ruchu, tedy konference, kterou tradičně pořádá agentura CzechTourism. Desátý ročník byl připraven v hybridním systému – část účastníků sledovala přednášky naživo v prostorech Kongresového centra...

Číst více
Ilustrace: COT group

Podcast: Hotely a restaurace v době pandemie a po ní

V jaké kondici zatím přečkal tuzemský sektor horeca „dobu covidovou"? Jak se změnily hotely a restaurace a jakou proměnou prošel jejich zákazník? O tom a mnohém dalším hovořil šéfredaktor Celyoturismu.cz Petr Manuel Ulrych s prezidentem Asociace hotelů a restaurací České republiky...

Číst více