Tři pilíře německé propagace a pár zajímavých čísel
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.
Česká cestovní kancelář Alexandria investuje stovky milionů korun do výstavby a rekonstrukcí hotelů v Bulharsku a Řecku. Nejstarší hotel v majetku skupiny Belvedere Alexandria Club v Primorsku bude zbourán a znovu postaven, informovala CK, přesnou výši investice neuvedla.
„Spolufinancujeme stavbu dvou nových hotelů a rekonstrukci několika dalších v Bulharsku a na řeckých ostrovech Kréta, Rhodos, Korfu a Zakynthos,“ řekl marketingový ředitel Petr Šatný. Podle něj je v současné době v Řecku složité financovat rozvoj za pomoci místních bank, a tak cestovní kancelář řeckým partnerům nabízí možnost financovat zlepšení či stavbu hotelů z vlastních zdrojů. „Alexandria je první českou cestovní kanceláří, která spouští vlastní program financování rekonstrukce, dostaveb i celých staveb hotelů. Ty jsou následně využívány exkluzivně jejími zákazníky,“ dodal Šatný.
Skupina Alexandria Group v Bulharsku tři hotely vlastní a další má dlouhodobě pronajaté a sama je provozuje. Mezi ně patří hotel Hermes Alexandria Club v Carevu, který Alexandria postavila a otevřela v roce 2008. Hermes se nyní dočká nového aquaparku.
Hotel Belvedere Alexandria Club v Primorsku bude zbourán a znovu postaven. CK původně chtěla hotel zrekonstruovat. „Když jsme ale dali dohromady všechny požadavky, co chceme změnit, zlepšit a zvětšit, vyšel z toho úplně nový hotel,“ řekl majitel CK Alexandr Pavlov. Hotel se nyní staví.
Tržby cestovní skupiny Alexandria Group dosáhly loni přes dvě miliardy korun. Od roku 2016 je její součástí polská cestovní kancelář Net Holiday. Do skupiny dále patří realitní společnost Alexandria Real zaměřená na prodej nemovitostí v zahraničí, reklamní agentura Glory Agency a další firmy.
Foto: Shutterstock.com
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.
Ras Al Khaimah doslova znamená špička stanu. Tento emirát skutečně na mapě tvoří severní špičku Spojených arabských emirátů, s nimiž sousedí se všemi vyjma Abu Dhábí. Místo na špici má ovšem i z hlediska udržitelnosti a zážitků.
Mozaika charakterizuje světoznámé památky Poreče – a mozaika je mottem brandu celého města: „You complete us“. Tak se Poreč představila na jubilejním setkání v Praze 6, s kterou uzavřela partnerství před 10 lety.