Tři pilíře německé propagace a pár zajímavých čísel
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.
Chorvatsko bylo na letošním slavnostním vyhlašování cen Travvy Awards v New Yorku oceněno dvěma stříbrnými soškami. Na druhém místě se umístilo v kategoriích Nejlepší evropská destinace a Nejlepší evropský touristboard. Stejně tak si na konto připsalo i bronzovou pozici v kategorii Nejlepší destinace vůbec.
Vítěze i další oceněné vybírali experti a profesionálové cestovního ruchu. Všechny získané ceny dle zástupců Chorvatského turistického sdružení jen dokládají, že se ze země stala vyhledávaná destinace, a to především pro turisty ze Spojených států amerických. Chorvatsko bylo oceněno nejen pro svou krásnou přírodu, zajímavou architekturu a řadu památek zapsaných na seznamu UNESCO, ale také pro svou bohatou historii, gastronomii a vinařskou kulturu.
V rámci kategorie vyhlašující nejlepší evropskou destinaci se kromě Chorvatska na stupních vítězů objevily i Velká Británie a Řecko. V případě kategorie, která oceňuje zásluhy evropských touristboardů, se mezi finalisty dále umístilo i Švýcarsko.
Tradiční ceny Travvy Award, známé též jako Oscary cestovního ruchu, oceňují již pátým rokem turistická sdružení, zajímavé turistické produkty, cestovní agentury i samotné destinace za jejich kvalitu a nastavování vysokých standardů v oboru. V letošním ročníku bylo ve všech kategoriích uděleno více než 100 tisíc hlasů.
Foto: Marijana Marinović
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.
Ras Al Khaimah doslova znamená špička stanu. Tento emirát skutečně na mapě tvoří severní špičku Spojených arabských emirátů, s nimiž sousedí se všemi vyjma Abu Dhábí. Místo na špici má ovšem i z hlediska udržitelnosti a zážitků.
Mozaika charakterizuje světoznámé památky Poreče – a mozaika je mottem brandu celého města: „You complete us“. Tak se Poreč představila na jubilejním setkání v Praze 6, s kterou uzavřela partnerství před 10 lety.