Tři pilíře německé propagace a pár zajímavých čísel
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.
Chorvatská centrála cestovního ruchu zahájila novou propagační kampaň „Chorvatsko, vaše nová kancelář!“ s cílem představení Chorvatska jako atraktivní destinace pro digitální nomády. Reklamní kampaň bude kromě PR a mediálních aktivit probíhat prostřednictvím sociálních sítí Facebook a Twitter. V rámci kampaně byla na webu Croatia.hr vytvořena speciální stránka „Chorvatsko, vaše nová kancelář“, která obsahuje všechny důležité informace týkající se procesu žádosti o povolení a pobytu digitálních nomádů v Chorvatsku.
Chorvatsko je jednou z prvních zemí Evropské unie, která upravuje jednoroční dočasný pobyt pro digitální nomády. „Kvalitní nabídkou a jednoduššími postupy se snažíme přilákat co nejvíce digitálních nomádů a propagovat tak naši destinaci. Digitální nomádi jsou vynikající příležitostí pro chorvatskou ekonomiku a jsme rádi, že digitální nomádi projevují zvýšený zájem o řadu chorvatských měst. Věřím, že Chorvatsko zapůsobí na digitální nomády svými přírodními a kulturními krásami i autentickou nabídkou,“ uvedla ministryně cestovního ruchu a sportu Nikolina Brnjac.
Na konci listopadu 2020 přijal chorvatský parlament cizinecký zákon, který vstoupil v platnost počátkem roku 2021 a podle něhož může být „digitálním nomádům“ udělen přechodný pobyt v naší zemi až na jeden rok. „Cílem nejnovější kampaně je představit Chorvatsko jako zemi, která může digitálním nomádům zaručit pohodlný a bezpečný pobyt a kvalitní životní podmínky. Chorvatsko je země, kde se mluví anglicky, země, která nabízí jedinečný způsob života s autentickými zážitky, má dobré připojení k internetu, příznivé klima a krásné přírodní prostředí, dobrou vzdálenost a je snadno dostupné pro zbytek Evropy. Ve srovnání s evropskými standardy je Chorvatsko cenově vysoce výhodné, s dobrou a dostupnou zdravotní péčí,“ uvedl ředitel Chorvatského turistického sdružení Kristjan Staničić a dodal, že nový právní rámec a kampaň, která bude probíhat pravidelně po celý rok, budou mít pozitivní dopad na zvýšení počtu digitálních nomádů v Chorvatsku v budoucnosti.
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.
Ras Al Khaimah doslova znamená špička stanu. Tento emirát skutečně na mapě tvoří severní špičku Spojených arabských emirátů, s nimiž sousedí se všemi vyjma Abu Dhábí. Místo na špici má ovšem i z hlediska udržitelnosti a zážitků.
Mozaika charakterizuje světoznámé památky Poreče – a mozaika je mottem brandu celého města: „You complete us“. Tak se Poreč představila na jubilejním setkání v Praze 6, s kterou uzavřela partnerství před 10 lety.