Tři pilíře německé propagace a pár zajímavých čísel
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.
Ministryně cestovního ruchu a sportu Chorvatska Nikolina Brnjac a ředitel Chorvatského turistického sdružení Kristjan Staničić představili projekt Safe stay in Croatia (Bezpečný pobyt v Chorvatsku).
Chorvatsko bylo minulý rok díky dobrým epidemiologickým podmínkám považováno za bezpečnou destinaci. Pokračovat chce v tomto i v roce 2021. Kromě značky Světové rady pro cestování a cestovní ruch (WTTC) Safe Travels proto byla navržena národní značka s názvem Safe stay in Croatia. Ta je důležitým prvkem pro představení Chorvatska jako bezpečné a žádoucí destinace a také pobídkou pro subjekty v cestovním ruchu k dodržování epidemiologických opatření i nadále.
„Během příprav na tento turistický rok, v němž bohužel stále trvá pandemie, jsme zařadili na první místo bezpečnost a zdraví našich spoluobčanů a hostů. Jedná se o projekt, ve kterém Ministerstvo cestovního ruchu a sportu bylo podpořeno předními turistickými a profesními sdruženími. S předepsanými protokoly jsme pokryli více než 200 tisíc subjektů v pohostinství a poskytovatelů služeb v cestovního ruchu,“ uvedla ministryně cestovního ruchu a dodala, že je důležité zajistit, aby národní značka byla k dispozici všem zúčastněným stranám v cestovním ruchu a v cestovatelském řetězci, čehož bylo dosaženo.
Propagační kampaň zrealizuje Chorvatské turistické sdružení. „Během března a dubna provedeme kampaně na trzích v Německu, Rakousku, Itálii, Polsku, Velké Británii, České republice, Slovensku, Maďarsku, Francii a Nizozemsku. Kromě propagační části, která se týká umístění Chorvatska jako dobře připravené a bezpečné turistické destinace, má tato kampaň i vzdělávací charakter. Chceme našim hostům představit protokoly a epidemiologická opatření prováděná na všech úrovních cestovního ruchu s cílem zajistit bezpečný a pohodlný pobyt v naší zemi,“ uvedl Kristjan Staničić a doplnil, že reklamní aktivity budou realizovány na on-line kanálech, na sociálních sítích a na nejčtenějších portálech na těchto trzích.
Foto: Chorvatské turistického sdružení
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.
Ras Al Khaimah doslova znamená špička stanu. Tento emirát skutečně na mapě tvoří severní špičku Spojených arabských emirátů, s nimiž sousedí se všemi vyjma Abu Dhábí. Místo na špici má ovšem i z hlediska udržitelnosti a zážitků.
Mozaika charakterizuje světoznámé památky Poreče – a mozaika je mottem brandu celého města: „You complete us“. Tak se Poreč představila na jubilejním setkání v Praze 6, s kterou uzavřela partnerství před 10 lety.