Tři pilíře německé propagace a pár zajímavých čísel
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.
Podle statistických údajů o chování a návštěvách uživatelů portálu TripAdvisor, který je jednou z největších světových cestovních platforem, je Chorvatsko na vrcholu seznamu zemí s nejvyšším růstem obliby za první čtyři měsíce roku 2019.
Vyhledávání a popularita Chorvatska jako destinace vzrostla na TripAdvisoru o 27 procent. Dvě chorvatská letoviska také opanovala žebříček měst. Zatímco číslem jedna se stal s 46procentním nárůstem popularity Dubrovník, tak na druhém místě skončil Split s nárůstem o 41 procent.
„Jde o vynikající ukazatele pro chorvatský cestovní ruch, i proto, že víme, že třeba jen v dubnu hledalo na TripAdvisoru důležité turistické informace více než 280 milionů lidí,“ komentoval ředitel chorvatského turistického sdružení Kristjan Staničić.
Na druhém místě za Chorvatskem z hlediska nárůstu obliby skončilo Slovinsko (nárůst o 22 procent), následované Černou Horou (18procentní přírůstek), Řeckem (o 12 procent více) a Kyprem (nárůst o 11 procent).
Co se týče samotných měst, na třetí pozici se za Dubrovníkem a Splitem umístilo španělské Salou, dále Ayia Napa na Kypru a Marmaris v Turecku.
TripAdvisor je k dispozici na 49 trzích a v 28 jazycích po celém světě. Jeho součástí je více než 600 milionů komentářů a recenzí cestovatelů a turistů. Shromažďuje také více než 8 milionů ubytovacích zařízení nebo restaurací.
Foto: Luka Esenko
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.
Ras Al Khaimah doslova znamená špička stanu. Tento emirát skutečně na mapě tvoří severní špičku Spojených arabských emirátů, s nimiž sousedí se všemi vyjma Abu Dhábí. Místo na špici má ovšem i z hlediska udržitelnosti a zážitků.
Mozaika charakterizuje světoznámé památky Poreče – a mozaika je mottem brandu celého města: „You complete us“. Tak se Poreč představila na jubilejním setkání v Praze 6, s kterou uzavřela partnerství před 10 lety.