Tři pilíře německé propagace a pár zajímavých čísel
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.
S Janem Kuželem, majitelem cestovní kanceláře Profi Trips, jsme hovořili o tom, jak může cestovka přežít v době, kdy se poptávka výrazně individualizuje.
Čím přesně se Profi Trips zabývá?
Prostřednictvím portálu www.pruvodcedoameriky.cz nabízím placené konzultace individuálním klientům, kteří se hodlají vydat do Ameriky jinak než s hromadným zájezdem. Jsou to jak jednotlivci, tak třeba rodiny nebo skupiny kamarádů. Dnes není problém si přes internet objednat letenky nebo ubytování. Většina z nich ale cílovou destinaci podrobně nezná, proto uvítají dobré rady od někoho, kdo zemi projel doslova křížem krážem a navíc má mnoholeté zkušenosti s organizováním a přípravami zájezdů a také s jejich průvodcováním. Mohu pomoci s naplánováním trasy, usměrněním představ o programu, mohu nabídnout doprovodné služby – aniž bych je ovšem vnucoval. Klienti si u mě zaplatí telefonickou nebo osobní konzultaci, při které detailně probereme všechny aspekty cesty a zvolíme to nejlepší. Klienti pak získají o svých možnostech reálnou představu. A je jen na nich, které služby využijí – zda budou chtít půjčit auto, zajistit ubytování, vypracovat například i podrobný itinerář cesty se zaměřením na místní zajímavosti. Klienti pak mají pocit, že na své cestě nejsou ztraceni. Mnozí se na mě obracejí opakovaně. Je pro ně pohodlnější připravit se na cestu komplexně s pomocí někoho zkušeného, než tápat v množství dostupných informací.
Objednají si třeba i váš doprovod?
Stává se, že si klient nechá připravit program a objedná si cestu včetně průvodce. Stěžejní náplní Profi Trips jsou zájezdy tvořené na klíč individuálně pro profesní a zájmové skupiny o velikosti několika klientů až po autobusové skupiny. Tyto zájezdy připravuji ve spolupráci s americkými návštěvními centrálami, kde mám mnoho osobních kontaktů. Ty garantují odborný program. Komplexní služby tohoto typu nabízím i jiným cestovním kancelářím. Daří se mi nahrazovat americké touroperátory, protože nabízím služby ve stejné cenové hladině, ale navíc s okamžitou reakcí na všechny potřeby mohu kdykoliv poradit a pomoci. Jméno Profi Trips nemusí být vždy vidět, těší mě, že tyto akce mohu realizovat, tato práce mě zcela naplňuje, a proto si většinu svých zájezdů i průvodcuji, abych mohl garantovat kvalitu, kterou nabízím.
Foto: archiv Jana Kužela
Víc si o aktivitách Profi Trips přečtete na iCOTu: S Janem Kuželem o trendech v cestování do USA
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.
Ras Al Khaimah doslova znamená špička stanu. Tento emirát skutečně na mapě tvoří severní špičku Spojených arabských emirátů, s nimiž sousedí se všemi vyjma Abu Dhábí. Místo na špici má ovšem i z hlediska udržitelnosti a zážitků.
Mozaika charakterizuje světoznámé památky Poreče – a mozaika je mottem brandu celého města: „You complete us“. Tak se Poreč představila na jubilejním setkání v Praze 6, s kterou uzavřela partnerství před 10 lety.