Tři pilíře německé propagace a pár zajímavých čísel
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.
Podle včerejší tiskové zprávy Maltského úřadu pro turismus (MTA) prošlo během září mezinárodním letištěm na Maltě 418 473 cestujících. Je to poprvé od roku 1999, kdy zářijové statistiky osobní dopravy vykázaly vyšší hodnoty než v srpnu. Září se podle úřadu zároveň stalo nejsilnějším měsícem od začátku pandemie covidu-19.
„Nedávné zprávy zveřejněné mezinárodním letištěm Malta jsou pro místní cestovního ruch opravdu povzbudivé. Bez ohledu na náročné období se Maltě podařilo dosáhnout rovnováhy mezi životní úrovní maltského lidu a příjezdovým cestovním ruchem. Budeme i nadále usilovně pracovat na tom, aby se odvětví pohostinství nadále zotavovalo a aby se Malta v nadcházejících letech stala synonymem kvality a špičkových služeb,“ poznamenal k aktuálnímu vývoji maltský ministr pro cestovní ruch a ochranu spotřebitele Clayton Bartolo.
Podobně optimistický byl po zveřejnění citovaných údajů i generální ředitel Maltského úřadu pro turismus Johann Buttigieg: „Pro Maltu je to skvělá zpráva, zvláště s ohledem na okolnosti, se kterými jsme v posledních měsících museli všichni žít, a přirozeně nás to jako Maltský úřad pro turismus naplňuje silným pocitem radosti a naděje. Těšíme se na konec roku 2021 a začátek roku 2022, které jistě přinesou další pozitivní výsledky.“ Podle Buttigiega se ukázalo, že marketingové úsilí MTA a plán na obnovu cestovního ruchu v hodnotě 20 milionů eur sestavený společně s ministerstvem pro cestovní ruch a ochranu spotřebitele hrály zásadní roli v dosažení zářijových pozitivních výsledků.
„Je to také ukázka toho, jak je důležité, aby všechny zúčastněné strany úzce spolupracovaly, ačkoli se samy potýkají s tak bezprecedentní krizí,“ řekl generální ředitel MTA. Jeho zástupce a marketingový ředitel MTA Carlo Micallef pak dodal: „Pandemii jsme využili k tomu, abychom obnovili naši marketingovou strategii, investujeme do digitálních mediálních kampaní, aby lidé neustále vnímali Maltské ostrovy, a to i během nejpřísnějších omezení a restrikcí. To se vyplácí a dosahujeme povzbudivých výsledků, kterých jsme svědky.“
Z hlediska počtu příjezdů bylo v září pro Maltu klíčovým zdrojovým trhem Spojené království, z kterého přicestovalo více než 108 000 cestujících. Následovaly Itálie, Německo, Francie a Španělsko, informovala MTA.
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.
Ras Al Khaimah doslova znamená špička stanu. Tento emirát skutečně na mapě tvoří severní špičku Spojených arabských emirátů, s nimiž sousedí se všemi vyjma Abu Dhábí. Místo na špici má ovšem i z hlediska udržitelnosti a zážitků.
Mozaika charakterizuje světoznámé památky Poreče – a mozaika je mottem brandu celého města: „You complete us“. Tak se Poreč představila na jubilejním setkání v Praze 6, s kterou uzavřela partnerství před 10 lety.