Cestovky zatím prodaly 10 až 30 % zájezdů na olympiádu v Riu

Cestovní kanceláře SLAN tour a IBTravel dosud prodaly 10 až 30 procent kapacity zájezdů a vstupenek na olympijské hry, které se příští rok uskuteční v brazilském Riu de Janeiro. Největší poptávku po těchto zájezdech čekají na podzim. V září začne zájezdy na OH 2016 prodávat i Čedok.

Vstupenek pro české fanoušky by mělo být asi 9 000

„V současnosti máme prodáno asi 30 procent zájezdů, dalších zhruba 20 procent je nyní v rezervaci,“ uvedl majitel IBTravel Filip Dohnálek. Cestovní kancelář registruje zájem zejména o začátek her, klienti si totiž chtějí poté prodloužit pobyt v Brazílii např. o návštěvu Amazonie, vodopádů Iguacu, či pobyt na Zeleném pobřeží.

Cestovní kancelář SLAN tour zatím prodala deset procent kontrahované kapacity zájezdů na OH. „Těm, kteří si chtějí dobře vybrat, bych doporučil rezervovat zájezdy na podzim 2015. Od jara 2016 se bude patrně již jednat pouze o doprodej zbývajících kapacit. Předpokládám, že především některé finálové soutěže (např. tenis, basketbal, atletika apod.) budou vyprodány velmi brzy,“ uvedl Ladislav Peška z cestovní kanceláře SLAN tour.

Vstupenek pro české fanoušky by celkem mělo být asi 9 000, podobně jako na hrách v roce 2008 v Pekingu. Ceny zájezdů včetně vstupenek na sportovní akce se pohybují mezi 70 000 a 90 000 korun. Ceny ubytování v hotelech během termínu olympiády, tedy od 5. do 21. srpna 2016, stouply oproti obvyklé úrovni až desetkrát.

Foto: Thinkstockphotos.com

 
 

Nejnovější články z rubriky Destinace

Foto: Shutterstock.com

Tři pilíře německé propagace a pár zajímavých čísel

Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Ras Al Khaimah – emirát na špici

Ras Al Khaimah doslova znamená špička stanu. Tento emirát skutečně na mapě tvoří severní špičku Spojených arabských emirátů, s nimiž sousedí se všemi vyjma Abu Dhábí. Místo na špici má ovšem i z hlediska udržitelnosti a zážitků.

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Poreč – město mozaiky

Mozaika charakterizuje světoznámé památky Poreče – a mozaika je mottem brandu celého města: „You complete us“.

Číst více