×

Velká cena cestovního ruchu 2021/2022 začíná. Přihlaste svůj projekt.

České hotely pomáhají lidem v boji proti koronaviru. Můžete i vy!

Společnost Mevris, která se zabývá vývojem webové aplikace Better Hotel určené pro všechny ubytovatele na českém trhu, spustila projekt Zachraň hotel – online platformu, která zprostředkovává pomoc lidem v boji proti koronaviru.

Jak projekt Zachraň hotel funguje?

„Jde o propojení ubytovatelů s lidmi, kteří bojují proti koronaviru tzv. v první linii a potřebují z důvodu ochrany svých rodin najít náhradní ubytování. Tito lékaři, zdravotníci či členové záchranných složek mohou na zachranhotel.cz najít volné ubytovací kapacity poskytované bezplatně či za cenu nutných nákladů a kontaktovat ubytovatele s poptávkou,“ vysvětluje koordinátorka projektu Ludmila Faltusová, a dodává, že platforma také nabízí možnost přiložit ruku k dílu těm, kteří kvůli koronaviru zůstávají doma. „V této nelehké situaci mohou podpořit české hotely, penziony a další ubytovací zařízení nákupem libovolného ubytovacího voucheru, který v budoucnu využijí na svůj pobyt,“ dodává Faltusová. 

Možnosti zapojení

V první fázi projektu probíhá registrace ubytovatelů, kteří mají zájem se se svým zařízením do projektu zachranhotel.cz zapojit a mohou nabídnout volné ubytovací kapacity bezplatně či za cenu nutných nákladů. Registrovat se může každý na www.zachranhotel.cz. V další fázi, tedy od čtvrtka 2. dubna, se pak na platformě zachranhotel.cz spustí možnost objednat si nouzové ubytování a také bude spuštěn prodej ubytovacích voucherů pro veřejnost. Pro zájemce o více informací je k dispozici možnost přihlášení k odběru newsletteru projektu na www.zachranhotel.cz. Veškeré služby poskytované na platformě jsou zdarma a ze zakoupených pobytů nejsou nárokovány žádné poplatky a provize. 

Proč projekt vznikl?

Projekt Zachraň hotel vznikl jako nezištná iniciativa týmu společnosti Mevris, který se rozhodl pomoci tak, jak umí nejlépe. „Nemůžeme jít obsluhovat ventilátory, nemůžeme ani hotelům přes noc zaplnit  postele a restaurace. Zachraň Hotel je jenom malý střípek na lodi dobra, plující ve smutných vodách současné situace, který má ambici spojit světy lidí, hospitality a neviditelných hrdinů v první linii. Nesedíme s rukama v klíně, každá pomoc má smysl!” říká o projektu jeho autor Martin Blažek. Hlavním motorem je chuť pomoci lidem v první linii v boji proti koronaviru a bojovat za záchranu českých hotelů, které neváhaly samy se zapojit do pomoci. Přidáte se?

 

Nejnovější články z rubriky Online

Foto: Shutterstock.com (montáž: COT group)

Cestu z nudy loni hledalo 21,5 milionu Čechů

Pro cestovatelský portál Kudyznudy.cz, který provozuje agentura CzechTourism, byl uplynulý rok opět rekordním. Počet návštěv překročil 21,5 milionu, což představuje 14procentní meziroční nárůst. O 16 procent se také oproti roku 2020 zvýšil počet uživatelů portálu –...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Pražská kampaň sebrala turisty Vídni a Berlínu

Marketingová digitální kampaň Stay in Prague, kterou na podzim spustila organizace Prague City Tourism (PCT) s partnery, zaznamenala téměř 800 milionů zobrazení na vybraných trzích. Kampaň byla nejúspěšnější v Polsku, Itálii, Španělsku, Izraeli a Německu. V tiskové zprávě o tom...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Sociální média a marketingové trendy pro rok 2022

Nový rok je za dveřmi. Jaké trendy budou v příštích 12 měsících nejvíce ovlivňovat naši komunikaci na sociálních sítích? V aktuálním příspěvku vám nabízím několik hlavních.

Číst více