Centre Pompidou by se mělo dostat více do hledáčku turistů

Pařížské Centre Pompidou spustilo kampaň, která má rozšířit velkou pařížskou „turistickou čtyřku“ o další významnou destinaci. Turisté, z nichž mnozí, jak ukázala anketa, neumí název centra ani vyslovit, mají zamířit nejen k Eiffelově věži, chrámu Notre-Dame, Vítěznému oblouku a bazilice Sacré-Coeur, ale také k rozsáhlým sbírkám moderního umění, jež kromě jiného Centre Pompidou nabízí.

Pařížské Centre Pompidou spustilo kampaň, která má rozšířit velkou pařížskou „turistickou čtyřku“ o další významnou destinaci

Za tímto účelem vzniklo zábavné video natočené v deseti jazycích včetně angličtiny, čínštiny, japonštiny, arabštiny nebo korejštiny, na němž prodavači suvenýrů v pařížských ulicích oslovují turisty, nabízejí jim miniatury modernistické stavby a vysvětlují jeho poslání.

Zatím vzniklo jenom několik set maket a autoři reklamní akce doufají, že v budoucnu budou miniaturní centra Pompidou k dostání ve stáncích se suvenýry stejně jako makety Eiffelovy věže a dalších lákadel, k nimž směřují miliony návštěvníků Paříže.

Agentura AFP připomenula, že ačkoli Centre Pompidou nabízí dvě sbírky nejvýznamnějších děl současného a moderního umění světa, vyhledávají je především Francouzi. Do střediska zavítá ročně asi 3,5 milionu lidí, z nichž pouze 40 procent jsou návštěvníci z ciziny.

Šéf komunikačního oddělení centra Benoît Parayre řekl, že mnozí cizinci k budově dorazí, obejdou ji zvenčí, ale dovnitř nevstoupí. Často nevědí, co centrum nabízí.

Foto: Shutterstock.com

 

Nejnovější články z rubriky Destinace

Foto: Shutterstock.com

Tři pilíře německé propagace a pár zajímavých čísel

Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Ras Al Khaimah – emirát na špici

Ras Al Khaimah doslova znamená špička stanu. Tento emirát skutečně na mapě tvoří severní špičku Spojených arabských emirátů, s nimiž sousedí se všemi vyjma Abu Dhábí. Místo na špici má ovšem i z hlediska udržitelnosti a zážitků.

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Poreč – město mozaiky

Mozaika charakterizuje světoznámé památky Poreče – a mozaika je mottem brandu celého města: „You complete us“. Tak se Poreč představila na jubilejním setkání v  Praze 6, s kterou uzavřela partnerství před 10 lety.

Číst více