Tři pilíře německé propagace a pár zajímavých čísel
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.
V bulharských letoviscích bude letos méně zaznívat němčina i ruština. Propad příjezdů z těchto zemí by však měl být vykompenzován zvýšenými příjezdy z dalších zdrojových trhů. Informoval o tom server SeeNews.
O očekávaném poklesu příjezdů z Německa a Ruska v květnu informovala bulharská ministryně pro cestovní ruch Nikolina Angelkova. „S trhy, u kterých předpovídáme pokles, přímo pracujeme. A očekáváme, že se nám podaří situaci vykompenzovat znatelným nárůstem z jiných trhů,“ uvedla ministryně. Konkrétně se zmínila o zhruba padesátiprocentním nárůstu příjezdů z Ukrajiny, devatenáctiprocentním zvýšení příjezdů ze Spojeného království a šestnáctiprocentním nárůstu u Izraele. Nic to ovšem nemění na tom, že Německo a Rusko zůstávají pro Bulharsko klíčovými zdrojovými trhy. Jen během loňské letní sezony (od května do září) přicestovalo do bulharských hotelů 910 000 turistů z Německa a 456 000 hostů z Ruska.
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.
Ras Al Khaimah doslova znamená špička stanu. Tento emirát skutečně na mapě tvoří severní špičku Spojených arabských emirátů, s nimiž sousedí se všemi vyjma Abu Dhábí. Místo na špici má ovšem i z hlediska udržitelnosti a zážitků.
Mozaika charakterizuje světoznámé památky Poreče – a mozaika je mottem brandu celého města: „You complete us“. Tak se Poreč představila na jubilejním setkání v Praze 6, s kterou uzavřela partnerství před 10 lety.