Tři pilíře německé propagace a pár zajímavých čísel
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.
Společnost Atari, kterou si lidé obvykle spojují s počítači a herními automaty v 80. letech, postaví ve Spojených státech osm herních hotelů, kde se hosté budou moct „najíst, vyspat a hrát“. První z těchto míst začne společnost budovat na podzim ve Phoenixu. Hotový má být do dvou let.
„Doufáme, že když člověk (do hotelu) vstoupí, už nikdy nebude chtít odejít, protože tam bude mnoho interaktivních prvků,“ uvedla Shelly Murphyová z GSD Group, společnosti, jež pracuje s odkazem starších značek. GSK představila koncept hotelů společnosti Atari loni na podzim.
Cílem projektu je podle Murphyové vytvořit ekosystém, kde se lidé mohou „najíst, vyspat a hrát“. Velikost hotelů se bude lišit v závislosti na místním trhu a dané oblasti. Některé hotelové pokoje budou stylizované v duchu starých videoher, jiné mohou mít futuristický design. Počítá se se zapojením virtuální a rozšířené reality.
Další hotely Atari mají stát v Las Vegas, Denveru, Chicagu, Austinu, Seattlu, San Francisku a v San Jose. Murphyová doufá, že přitáhnou pozornost, jak nostalgiků po videohrách 80. let, tak těch, kteří se tam budou sjíždět na herní turnaje.
Firma Atari byla založena v roce 1972. Původně se zabývala herními automaty, později se stala průkopníkem herních konzolí a domácích počítačů. Ve společnosti krátkou dobu pracovali rovněž zakladatelé technologického gigantu Apple Steve Jobs a Steve Wozniak.
Foto: Shutterstock.com
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.
Ras Al Khaimah doslova znamená špička stanu. Tento emirát skutečně na mapě tvoří severní špičku Spojených arabských emirátů, s nimiž sousedí se všemi vyjma Abu Dhábí. Místo na špici má ovšem i z hlediska udržitelnosti a zážitků.
Mozaika charakterizuje světoznámé památky Poreče – a mozaika je mottem brandu celého města: „You complete us“. Tak se Poreč představila na jubilejním setkání v Praze 6, s kterou uzavřela partnerství před 10 lety.