Tři pilíře německé propagace a pár zajímavých čísel
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.
Více výsledků...
Asociace cestovních kanceláří České republiky uzavřela Memorandum o spolupráci s Bulharskou republikou. Cílem je zvýšení vzájemné kooperace při podpoře cestovního ruchu mezi oběma zeměmi.
Prvním bodem spolupráce je připravovaná marketingová kampaň, která ukáže, že Bulharsko nejsou jenom Zlaté Písky a Slunečné Pobřeží, vhodné pro rekreaci u moře, ale také například výlety za historickými památkami, kulinářskými zážitky nebo za vínem. Na kampaň se můžete těšit během letošního října a listopadu. Součástí bude také nová facebooková prezentace v českém jazyce.
Foto: ACK ČR

Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.

Ras Al Khaimah doslova znamená špička stanu. Tento emirát skutečně na mapě tvoří severní špičku Spojených arabských emirátů, s nimiž sousedí se všemi vyjma Abu Dhábí. Místo na špici má ovšem i z hlediska udržitelnosti a zážitků.

Mozaika charakterizuje světoznámé památky Poreče – a mozaika je mottem brandu celého města: „You complete us“.