Tři pilíře německé propagace a pár zajímavých čísel
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.
Amsterodam zakáže ve známé čtvrti červených luceren skupinové prohlídky s průvodcem. Oblast plná nevěstinců, v jejichž výlohách nabízejí své služby prostitutky, je podle vedení nizozemské metropole přeplněná turisty. Jejich počet by se měl podle představ radnice zákazem snížit.
Zákaz komentovaných prohlídek začne plně platit až od prvního ledna příštího roku. Již od letošního 1. dubna ale budou zakázány skupinové prohlídky s průvodcem po 19:00.
Kromě toho, že je kvůli skupinám turistů čtvrť červených luceren především večer a o víkendech přeplněná, nejsou komentované prohlídky podle radnice ani „uctivé k sexuálním pracovníkům“. „Do dnešní doby už nepatří to, aby se sexuální pracovníci ukazovali jako turistická atrakce,“ uvedl místostarosta Amsterodamu Udo Kock.
Podle radnice si navzdory jistým omezením, která byla přijata již v loňském roce, více než 80 procent podnikatelů v odvětví sexuálních služeb stále stěžuje na negativní dopad komentovaných prohlídek na jejich podnikání. Řada z nich vyjádřila také nespokojenost s obtěžováním ze strany turistů, například v podobě nechtěného fotografování.
Amsterodam ročně navštíví kolem 21 milionů turistů. Kromě individuálních návštěvníků čtvrtí červených luceren v současnosti projde každý týden asi tisíc skupin turistů s průvodcem.
Foto: Shutterstock.com
Čtěte také: Palma de Mallorca chce zakročit proti opilým turistům
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.
Ras Al Khaimah doslova znamená špička stanu. Tento emirát skutečně na mapě tvoří severní špičku Spojených arabských emirátů, s nimiž sousedí se všemi vyjma Abu Dhábí. Místo na špici má ovšem i z hlediska udržitelnosti a zážitků.
Mozaika charakterizuje světoznámé památky Poreče – a mozaika je mottem brandu celého města: „You complete us“. Tak se Poreč představila na jubilejním setkání v Praze 6, s kterou uzavřela partnerství před 10 lety.