Společnost Amadeus vstupuje do roku 2020 s řadou novinek, které významně zjednoduší práci uživatelům některých jejich produktů. Rozšířen byl jak letecký, tak hotelový obsah, největší novinkou je ale Full content agreement s leteckými společnostmi Smartwings a České aerolinie.
Novinky Amadeus byly představeny během prosincového workshopu v pražském sídle Amadeus Czech Republic and Slovakia. Pracovníci české a slovenské pobočky technologické společnosti seznámili zákazníky například s tím, že v rámci terminálu Amadeus Selling Platform Connect mohou cestovní konzultanti díky nabídce All Fares získat přístup k novému leteckému obsahu. Po aktivaci nastavení na úrovni cestovní kanceláře si mohou letenkáři zobrazit nabídku low-cost leteckých společností a obsahu distribuovaného přes NDC protokol, který bude i nadále procházet dalším nutným vývojem, a porovnat ji s tradiční GDS nabídkou. Pozornost posluchačů zaslouženě vzbudilo také rozšíření hotelového obsahu, kdy je možné si v pražské kanceláři Amadeus vyžádat aktivaci nabídky Booking.com, která je integrovaná do hotelové platformy Amadeus Multisource. Pokud zákazníci upřednostňují předplatbu hotelů oproti platbě kartou při check-out, pak právě pro ně je určena nová distribuční platforma Amadeus Value Hotels, jež agreguje široký obsah hotelů z rozmanitých datových zdrojů. Ulehčením při nutném letenkářském zásahu z mobilního telefonu je určitě nový responzivní design Amadeus Selling Platform Connect, který ocení zejména agenti sloužící nonstop helpline pro VIP klienty.
Jan Barták, ředitel Amadeus Czech Republic & Slovakia
Nejčerstvější novinku ale představil Jan Barták, ředitel Amadeus Czech Republic and Slovakia: „Jsem opravdu rád, že se České aerolinie a Smartwings rozhodly potvrdit dlouholeté partnerství s Amadeus podpisem smluv, které i nadále zajistí všem cestovním konzultantům pracujícím v systému Amadeus přístup k úplné nabídce tarifů a cen obou leteckých společností.“ Díky nově podepsané tzv. Full content agreement mají uživatelé Amadeus přístup k širší nabídce variant při vytváření cestovních itinerářů tak, aby mohli beze zbytku plnit očekávání svých zákazníků. Navíc při rezervaci letenek těchto dopravců v GDS Amadeus těží letenkáři zejména z:
nejvyšší úrovně přístupu a úplné viditelnosti dostupných kapacit až po poslední sedačku,
schopnosti zprocesovat automatické změny u všech rezervací a ušetřit až 25 minut drahocenného pracovního času na převystavenou letenku,
přístupu k nabídce doplňkových (ancillary) služeb a fare families,
a v neposlední řadě z jistoty bezchybné práce s tzv. unmatched PNRy díky tomu, že agenti pracují na stejné technologické platformě jako letecké společnosti.
Vážení čtenáři, Váš oblíbený portál Celyoturismu.cz bude v horizontu 3 měsíců uzavřen. To podstatné z cestovního ruchu – vývoj, statistiky, analýzy, legislativní problematiku atd. – proto nově najdete na zpravodajském portálu Hospodářské komory ČR www.komoraplus.cz a také ve...
Webové stránky destinace Český Krumlov Region zabodovaly jako jedny z nejlepších v republice v soutěži Zlatý erb. V kategorii měst a obcí se umístily na druhé příčce v rámci Ceny místopředsedy vlády pro digitalizaci za nejlepší turistickou prezentaci. Ocenění se předávala...
Na Výstavišti v Lysé nad Labem se včera sešli porotci prestižní soutěže a přehlídky turisticko- propagačních materiálů Turistpropag 2022, aby vybrali vítěze v 19 kategoriích.