Tři pilíře německé propagace a pár zajímavých čísel
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.
Více výsledků...
Poprvé po sedmi letech překročil včera počet cestujících odbavených na letišti v Košicích hranici 400 tisíc cestujících. Jubilejní 400 000. pasažérkou byla manažerka Gabriela Semanová, která cestovala na pravidelné lince Českých aerolinií z Košic do Bratislavy. Při této příležitosti získala od dopravce dvě volné letenky do libovolné evropské destinace v síti ČSA od zástupců letiště v Košicích a kytici květů.

„Ukazuje se, že obnovení naší nejstarší pravidelné linky na trase Košice-Bratislava-Praha před dvěma lety bylo dobrým rozhodnutím. Linka si poměrně rychle našla svou klientelu hlavně mezi obchodními cestujícími, kterým výrazně zkracuje čas přepravy mezi Košicemi a Bratislavou a v současnosti je nejrychlejším možným spojením mezi oběma metropolemi. I nadále jsme připraveni rozvíjet pravidelnou leteckou dopravu z letišť na Slovensku tak, abychom mohli přepravit co nejvíc spokojených zákazníků,“ uvedl ředitel Českých aerolinií pro obchod a marketing Ján Tóth.
ČSA za prvních jedenáct měsíců letošního roku přepravily na linkách z/do Košic více než 60 tisíc pasažérů.
Letecké společnosti nabízí z Košic spojení na pravidelných linkách do osmi destinací. Od března příštího roku se k nim připojí Varšava, kam bude šestkrát týdně létat polský národní dopravce LOT.
Foto: Wikimedia Commons

Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.

Ras Al Khaimah doslova znamená špička stanu. Tento emirát skutečně na mapě tvoří severní špičku Spojených arabských emirátů, s nimiž sousedí se všemi vyjma Abu Dhábí. Místo na špici má ovšem i z hlediska udržitelnosti a zážitků.

Mozaika charakterizuje světoznámé památky Poreče – a mozaika je mottem brandu celého města: „You complete us“.