Tři pilíře německé propagace a pár zajímavých čísel
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.
I v aktuálním čase epidemie koronaviru, který s sebou nese mnohá cestovní omezení, se potenciální mezinárodní hosté intenzivně zajímají o turistickou nabídku Německa. Více než 13 tisíc zahraničních návštěvníků webu Německé turistické centrály (DZT) z 50 zemí se zúčastnilo průzkumu o TOP 100 cílech v Německu.
První místo obsadil již potřetí Hamburský Miniatur Wunderland. Na druhé místo zvolili účastníci průzkumu zábavní park Europa-Park v bádenském Rustu a třetí skončil zámek Neuschwanstein v Bavorsku.
„Pomocí tohoto populárního průzkumu získáváme pro nás a naše partnery v německém turismu autentický obraz o tom, které cestovní cíle jsou obzvláště známé a poptávané. Umístění mezi TOP 100 se etablovalo jako pečeť kvality, která je používána jako prodejní argument v mezinárodním marketingu,“ řekla Petra Hedorfer, předsedkyně představenstva DZT.
Od roku 2012 mohou návštěvníci webových stránek www.germany.travel vložit do volného textového pole památky, volnočasové zařízení, akce, kulturní památky nebo přírodní krajiny. Z těch pak DZT vytvoří hodnocení. Aktuální průzkum začal 14. listopadu 2019 a trval do 31. července 2020.
Přehled nejlépe umístěných cílů v TOP 100 roku 2020
Dalšími atrakcemi, které se v roce 2020 umístily v první desítce, jsou historické Drážďany, Rothenburg ob der Tauber, Romantická cesta (Romantische Straße), Berchtesgaden s jezerem Königssee, Kolínský dóm zapsaný na seznamu světového dědictví UNESCO, Národní park Černý les a ostrov Rujána se svými křídovými útesy.
Pořadí online průzkumu je publikováno na samostatné microsite. Kromě podrobných informací o TOP 100 cestovních cílech mohou uživatelé webu filtrovat nejoblíbenější cíle v Německu podle kategorie nebo si je zobrazit na interaktivní mapě. TOP 100 získává řadu digitálních ocenění a reklamní materiály, které mohou být použity pro nejrůznější aktivity.
Foto: Shutterstock.com
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.
Ras Al Khaimah doslova znamená špička stanu. Tento emirát skutečně na mapě tvoří severní špičku Spojených arabských emirátů, s nimiž sousedí se všemi vyjma Abu Dhábí. Místo na špici má ovšem i z hlediska udržitelnosti a zážitků.
Mozaika charakterizuje světoznámé památky Poreče – a mozaika je mottem brandu celého města: „You complete us“. Tak se Poreč představila na jubilejním setkání v Praze 6, s kterou uzavřela partnerství před 10 lety.