Vouchery jako možné nástroje restartu poptávky v turismu

Foto: Shutterstock.com Foto: Shutterstock.com

Doba covidová decimuje turismus. To je prostý fakt. Většina z nás se ptá, jak z toho ven. Instantní recepty bohužel nefungují a hodnotit budoucí vývoj cestovního ruchu by bylo velmi naivní a podobné věštění z křišťálové koule. Nicméně na základě rigidních dat, která jsme nasbírali za uplynulá 3 čtvrtletí letošního roku, již dokážeme odhadnout, kterým směrem se po obchodní a procesní stránce ubírat a jak si co nejlépe pomoci.

Tento obsah je pouze pro předplatitele. Zakoupit článek nebo objednat si předplatné.

Nejnovější články z rubriky Česko a jeho regiony

Foto: m-ARK

Muzeum historických kočárů v novém kabátě

V Čechách pod Kosířem v Olomouckém kraji bylo slavnostně otevřeno dlouho budované Muzeum kočárů.

Číst více
Foto: COT, logo: Beskydhost

VCCR 2020/2021, Nejlepší turistický produkt, 3. místo: Po medvědích tlapkách

Autor COT Všechny moje články

Číst více
Foto: Svazek obcí Mikroregionu Mohelnicko

VCCR 2020/2021, Nejlepší turistický produkt, 2. místo: Cyklotrasa Ochutnej Moravu na kole

Autor COT Všechny moje články

Číst více