×

Velká cena cestovního ruchu 2021/2022 začíná. Přihlaste svůj projekt.

Turistický portál Vysočiny je druhý nejlepší v ČR

Turistický portál Vysočiny získal Cenu ministryně pro místní rozvoj za nejlepší turistickou prezentaci 2020. Umístil se na stříbrné příčce celostátní soutěže Zlatý erb v kategorii krajů a regionů.

Diplom za druhé místo v celostátním kole soutěže převzal v pražské hale O2 Universum Tomáš Čihák, ředitel organizace Vysočina Tourism

Diplom za druhé místo v celostátním kole soutěže převzal v pražské hale O2 Universum Tomáš Čihák, ředitel organizace Vysočina Tourism, která portál Vysocina.eu spravuje. „V celorepublikové konkurenci považuji ocenění našeho turistického portálu za velký úspěch. Současná a pro cestovní ruch velice složitá doba ukazuje, jak důležitý je online marketing. A kvalitní web, to je jeho základ. Proto web udržujeme stále živý, průběžně jej vylepšujeme a rozšiřujeme, aby v něm turisté našli co nejvíce důležitých informací, tipů na výlety i k trávení příjemné dovolené na Vysočině. Nabízíme jim nová roční témata, pro něž na portále vznikají vlastní podstránky, jako třeba pro Vysočinu sklářskou letos. Pro příští rok přibude další, a to Vysočina dětem,“ uvedl Tomáš Čihák.

Turistický portál Vysočina.eu je připraven i pro návštěvníky ze zahraničí. Má jazykové mutace v němčině, angličtině, ruštině a polštině. Letošní novinkou portálu je mimo jiné #instavysočina, která propojuje web se sociální sítí Instagram. Instavysočina zve turisty k návštěvě méně známých míst Vysočiny. Zatím má pětadvacet cílů vyznačených v mapě s přesnou GPS lokací a atraktivní fotografií. Vybízí ke spolupráci při tvorbě naší instagramové stránky, motivuje a inspiruje všechny zájemce k návštěvě dosud nepoznaných lokalit a cílů.

Turistický portál Vysočiny vysocina.eu pro organizaci Vysočina Tourism vytvořila společnost XART z Velkého Meziříčí.

 Foto: Vysočina Tourism
 
 

Nejnovější články z rubriky Česko a jeho regiony

Foto: Petr1888 / Wikimedia Commons (CC BY-SA 3.0)

Úspěšná misie poličského muzea – příklad hodný následování

Dlouhodobým cílem Městského muzea a galerie Polička je přibližovat dětem z mateřských školek, žákům i studentům témata z historie, národopisu či umění.  V době „covidové“, kdy bylo pro školy i školky náročnější vydat se do muzea, obrátili gard. Místo zvaní...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Vysočina West: Pelhřimovsko má nově destinační společnost

Turistickou nabídku Pelhřimovska začíná propagovat nová organizace destinačního managementu Vysočina West. Ve spolku mají zastoupení čtyři největší města regionu i podnikatelé v cestovním ruchu. Novinářům to řekl předseda představenstva Martin Ecler, který je zároveň ředitelem městské organizace...

Číst více
Foto: CCRJM

Jižní Morava díky influencerům oslovila půl milionu lidí

Centrála cestovního ruchu – Jižní Morava vsadila v loňském roce na spolupráci s cestovatelským portálem Worldee. V rámci kampaně „Nestůj, cestuj“ pozvala na jih Moravy trojici influencerů a nabídla jim prezentaci zaměřenou na příběhy lidí, kteří tvoří jedinečnost tohoto...

Číst více