×

Velká cena cestovního ruchu 2021/2022 začíná. Přihlaste svůj projekt.

Společné aktivity turistických informačních center v letošním roce

Foto: A.T.I.C. ČR Foto: A.T.I.C. ČR

Turistická informační centra se postupně vrací do provozu a začínají plánovat letní turistickou sezonu. Již druhým rokem bude mít příprava jiný rozměr, než v letech před pandemií.

Tak, jak se začínají postupně uvolňovat podnikatelské a další činnosti – restart restaurací, ubytování, turistických atraktivit a památek – také informační centra spustila maraton aktualizací informací. Mnoho subjektů svoji činnost již neobnovilo, dochází k úpravám provozních dob, vstupného atp., tudíž infocentra čeká mnohem více práce, než v období před pandemií koronaviru.

Návazně Asociace turistických informačních center ČR ve spolupráci s partnery pokračuje v přípravě společných aktivit.

Tou nejbližší je Anketa popularity informačních center s názvem „Oblíbené informační centrum roku 2021“. Asociace ji organizuje ve spolupráci se společností Kam po Česku, která zajišťuje hlasování a CK Atis, která daruje ceny pro vylosované hlasující. Hlasování bude probíhat v období od 21. 6. do 31. 8. 2021 na www.kampocesku.cz, vítězové z každého kraje budou oceněni.

Během letní sezony (od 1. 7. do 31. 8.) se pak 117 infocenter zapojí do letní soutěže pro děti s Českou televizí (ČT:D) a při veletrhu Regiony v Lysé nad Labem dne 15. 7. proběhne slavnostní vyhlášení výsledků soutěže Turistpropag, do níž řada informačních center přihlásila své propagační materiály, a na které asociace spolupracuje s Pruhem Polabí s.r.o.

Ve dnech 21. – 22. října se uskuteční setkání pracovníků infocenter, členů A.T.I.C. ČR na členském fóru v Trutnově a následně 24. října se bude slavit Den turistických informačních center. Podzimní dny budou věnovány i vzdělávacím seminářům pro pracovníky informačních center.

Nejnovější články z rubriky Asociace

Foto: A.T.I.C. ČR

Informační centra – vlivný sektor cestovního ruchu

Aktuálně v České republice působí 494 certifikovaných turistických informačních center (TIC), z nichž je 380 členy Asociace turistických informačních center ČR. Informační centra zaměstnávají v průměru 2 stálé pracovníky na hlavní pracovní poměr a 2 brigádníky využívané různorodě dle...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Pražská kampaň sebrala turisty Vídni a Berlínu

Marketingová digitální kampaň Stay in Prague, kterou na podzim spustila organizace Prague City Tourism (PCT) s partnery, zaznamenala téměř 800 milionů zobrazení na vybraných trzích. Kampaň byla nejúspěšnější v Polsku, Itálii, Španělsku, Izraeli a Německu. V tiskové zprávě o tom...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Záruka CK: zatím přijato 31 žádostí za 43 mil. Kč

Národní rozvojová banka (NRB) týden od spuštění programu Záruka CK eviduje 31 žádostí v objemu záruk 43,3 milionu korun. Na dotaz ČTK to uvedl ředitel strategie a marketingu NRB Michal Pluta.

Číst více