První virtuální veletrh na severoamerickém trhu

První virtuální akce, která se konala ve spolupráci se zahraničním zastoupením agentury CzechTourism v New Yorku, Czech Convention Bureau a Prague Convention Bureau, se uskutečnila na severoamerickém trhu ve středu 14. října, a to přes virtuální platformu Eventtia. Této jedinečné akce se zúčastnilo více než 60 nákupčích z USA a Kanady ze všech segmentů MICE – mezinárodních asociací, korporací, incentivních domů a nákupčích třetích stran.

Klienti měli možnost setkat se zhruba s 30 dodavateli z České republiky, mezi nimiž byli zejména zástupci hotelů, kongresových center, DMC a regionálních convention bureaus. Velmi produktivní den byl naplněný více než 250 schůzkami a destinačními prezentacemi České republiky, Prahy i ostatních krajů. Zpestřením programu byl interaktivní kvíz testující znalosti týkající se České republiky a místní kultury. Držitelé prvních třech míst v něm měli možnost vyhrát pobyt v Praze. Prague Convention Bureau během akce získalo několik poptávek pro Prahu, a to jak ze strany asociací a korporací. „Severoamerický trh patří dlouhodobě mezi nejdůležitější zdrojové trhy pro Prahu v rámci segmentu MICE. Díky stálému zastoupení Prague Convention Bureau na severoamerickém trhu, v osobě Martiny Fundaro, se nám daří udržovat povědomí o destinaci, komunikovat s klienty o vývoji aktuální situace a jejich potenciálních poptávkách na roky 2022 a 2023. I přes nemožnost osobních setkání navazujeme nové kontakty díky účasti na velkém množství virtuálních akcí, na kterých Prahu prostřednictvím našeho zástupce prezentujeme,“ doplňuje Roman Muška, ředitel Prague Convention Bureau.

Nejnovější články z rubriky Destinace

Foto: Colin Cooke Photo / Wikimedia Commons (CC BY-SA 2.0)

Česko získá přímé spojení s Islandem

Počínaje 5. květnem příštího roku bude letecká společnost PLAY provozovat přímé lety mezi Prahou a letištěm Keflavík v islandském Reykjavíku. Linka bude obsluhována dvakrát týdně, informovalo Letiště Praha v tiskové zprávě.

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Chorvatsko se propaguje jako „zimní říše divů“

Chorvatské turistické sdružení (HTZ) spustilo novou zimní propagační online kampaň „Chorvatsko – zimní říše divů“, která poběží do 10. ledna napříč klíčovými trhy včetně Česka. Hlavním cílem kampaně je udržet viditelnost země zdůrazněním zimních krás chorvatských...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Praha opět díky SunExpress získá spojení s Antalyí

SunExpress, společný podnik Lufthansy a Turkish Airlines, plánuje v létě 2022 opět spojit Prahu s tureckou Antalyí. Letový řád bude platit od května do konce října 2022 a SunExpress bude létat z Prahy za sluncem až třikrát týdně za ceny...

Číst více