Aeroflot Russian Airlines a Letiště Praha s podporou Thajské centrály cestovního ruchu pozvaly ve čtvrtek 12. června své nejdůležitější obchodní partnery a klienty do Golf Clubu Beřovice na první Aeroflot Golf Cup – Touch of Thailand with Aeroflot from Prague!
Spojení hlavních partnerů turnaje vysvětluje skutečnost, že jednou z nejsilnějších destinací v prodejích Aeroflotu v České republice je právě Bangkok – 18 procent všech letenek prodaných IATA cestovními kancelářemi s odlety z Prahy je prodáno na lety Aeroflotu. Aeroflot zaznamenal v roce 2013 rekordní prodeje. Přestože trh letenek v České republice mírně poklesl, podařil se Aeroflotu v České republice meziroční nárůst prodejů o cca 16 procent. Základem prodejů jsou destinace Dálného východu a destinace v Ruské federaci.
Hlavní cenou turnaje byl letecký golfový zájezd do Thajska, samozřejmě s letenkami Aeroflotu. Ale kdo jej získal, určil až los ze tří vítězů jednotlivých HCP kategorií, další dva obdrželi golfové pobyty v Šiškově Mlýně. Na fotografii vítězové kategorií spolu se zástupcem Thajského úřadu cestovního ruchu v ČR Ali Marzouki a Zuzanou Přibylovou, obchodní manažerkou Aeroflotu pro ČR, SR a PL a současně organizátorkou celé akce (vpravo).
Výborně připravené hřiště, klání o hodnotné ceny a přátelskou atmosféru umocnilo nádherné počasí, které provázelo golfisty po celý den. Nehráči si vyzkoušeli golfovou akademii s trenérem. Na hřišti pak byla pro hráče připravena ochutnávka velmi kvalitních vín a moštů Nového vinařství.
Dalšími partnery turnaje byly: C.O.T. media, Sklárny Rückl, Top Hotel Praha, BP Golf Trade a Hotel Šiškův Mlýn.
O oblibě historických akcí nejen ve středočeských městech svědčí mimo jiné fakt, že mnohé z nich se konají pravidelně už celé roky. Snad k tomu vybízí i historický náboj našich královských měst, které slavnostem propůjčují jedinečnou nezaměnitelnou kulisu....
Agroturistika jako spojení návratu k přírodě s důmyslným propojením ekonomických zdrojů i aktivit představuje klidnou sílu, schopnou provést všechny zúčastněné nástrahami nevyzpytatelné doby. O tom, že příroda není móda, ale fundament, na kterém lze rozumně stavět, svědčí příklad značky...
Ve středních Čechách se navazuje na nedocenitelnou hodnotu tradice. Mnohé tradiční podniky umožňují návštěvníkům vyzkoušet si řemeslo na vlastní kůži a získat jedinečný zážitek. Stává se tak mimo jiné při objevování tradice českého skla a broušení křišťálu,...