Popis projektu: Kampaň Stay in Prague proběhla v termínu od 14. 10. do 31. 12. 2021. Zajišťovala ji Prague City Tourism v úzké součinnosti se společností Mastercard, Asociací hotelů a restaurací ČR a Letištěm Praha.
Cílová skupina byla vybrány na základě leteckých a behaviorálních dat, dle jejich sentimentu vůči Praze a dle míry útrat v oblasti ubytování, stravování, nakupování, kultury a historie.
Cílová skupina byli individuální (nikoli organizovaní) cestující ve věku 30–55 let. Vyloučeny byly cílové skupiny mládeže s cílem navštívit Prahu jako večírkovou destinaci. Zahraniční cestující, co se Prahy týče vyhledávají především kulturní dění a památky.
Kampaň byla cílena na tyto země: Německo, Belgie, Francie, Polsko, Rakousko, Itálie, Nizozemsko, Španělsko, Švédsko Pro kampaň byla vytvořena speciální webová stránka stayinprague.eu, která obsahovala veškeré informace o kampani, imageové fotografie, spoty i odkaz na aktuální opatření související se situací covid-19. Úkolem tohoto webu bylo i motivování zahraničních návštěvníku k rezervaci ubytování přes booking.com.
Cíl projektu: Cílem kampaně bylo přilákat do Prahy zahraniční turisty na sezónu 4. kvartálu 2021, především na víkendy, Advent a Nový rok a zajistit, aby se ubytovali v hromadném ubytovacím zařízení. Zároveň prezentovat novou image hlavního města Prahu jako kultivované metropole a opravit její image levné večírkové destinace.
Použité nástroje: Kampaň probíhala online. Kromě vlastního webu stayinprague.eu byly využity platformy Google Ads, Facebook, Instagram a Youtube.
Rámcový rozpočet: 40 000 000 Kč
Dosažené výsledky:Kampaň byla nejúspěšnější v Polsku, Itálii, Španělsku, Izraeli. Praha přebrala turisty zejména Vídni, ale i Berlínu. Po dobu kampaně jsme snížili cenu za klik na 4,15 Kč a zvýšili míru prokliku na 1,1 %. Mezitýdenní přírůstky vyhledávání letu byly vyšší než v roce 2019. Data ukazují, že vyhledávání letů v jednotlivých zemích přesně odpovídá konverzím z kampaně. Po měsíci kampaně rostla čísla poctu odbavených cestujících. Kampaň Stay in Prague svým velkým zásahem vybudovala velkou základnu lidí, kteří vyhledávali Prahu. Na tuto základnu lze navázat a další kampaně tak mohou být ještě efektivnější Celková čísla kampaně: Počet zobrazení: 791 073 000 Počet prokliku: 8 178 490 Prokliky na Booking: 229 433 CTR: 1,1 % CPC: 4,15 Kč
Nejnovější články z rubriky Warning: Undefined array key 0 in /data/web/virtuals/367104/virtual/www/domains/celyoturismu.cz/wp-content/themes/komora/single-projekty.php on line 249
Warning: Attempt to read property "name" on null in /data/web/virtuals/367104/virtual/www/domains/celyoturismu.cz/wp-content/themes/komora/single-projekty.php on line 249
Warning: Undefined array key 0 in /data/web/virtuals/367104/virtual/www/domains/celyoturismu.cz/wp-content/themes/komora/single-projekty.php on line 252
Warning: Attempt to read property "slug" on null in /data/web/virtuals/367104/virtual/www/domains/celyoturismu.cz/wp-content/themes/komora/single-projekty.php on line 252
První velká incomingová akce na podporu návštěvnosti České republiky po pandemii covid-19. Tak vnímají odborníci na cestovní ruch z celého světa Czech Republic Travel Trade Day (TTD) 2022. Ve spolupráci s Destinační agenturou Živý kraj ho uspořádala...
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.
Webové stránky destinace Český Krumlov Region zabodovaly jako jedny z nejlepších v republice v soutěži Zlatý erb. V kategorii měst a obcí se umístily na druhé příčce v rámci Ceny místopředsedy vlády pro digitalizaci za nejlepší turistickou prezentaci. Ocenění se předávala...