Popis projektu: Zastřešující destinační kampaň pro domácí cestovní ruch „Dejte Plzeň. Doma už jste byli dost“ pod značkou Visit Plzeň připravila organizace destinačního managementu Plzeň-TURISMUS, p. o. ve spolupráci s dalšími partnery (Plzeňský Prazdroj, DinoPark, ZOO Plzeň, Techmania a DEPO2015) v destinaci. Hlavním cílem imagové kampaně bylo nalákat k pobytu v Plzni či výletu do Plzně domácí návštěvníky, a to zejména cílové skupiny rodiny s dětmi a tzv. požitkáři, zaměření na gastro a kulturu. Grafika: Studio BREISKY, Kreativa: Studio BREISKY, Produkce: She&Co a Plzeň-TURISMUS, p. o.
Cíl projektu: Přilákat návštěvníky a turisty a zároveň být vidět. Vzhledem k předpokládané vysoké konkurenci na domácím trhu bylo třeba najít silné komunikační téma a výrazný emotivní claim zastřešující veškerou komunikaci. Kampaň „Dejte Plzeň. Doma už jste byli dost“ odrážela všudypřítomnou pandemii, která turismus zásadním způsobem ovlivnila.
Použité nástroje: OOH – billboardy, plakáty v metru, print (magazíny o cestování, přílohy o cestování celostátních deníků), radio, rozhlas, TV (TV Seznam, TV Praha), online (PPC, FB, IG)
Rámcový rozpočet: 2 260 000
Dosažené výsledky:Výchozí situace: Plzeň není pobytová destinace a větší část návštěvníků a turistů přijíždí ze zahraničí. Cílem kampaně proto v době pandemické bylo zaměřit se na tuzemské návštěvníky, nalákat je k opakované návštěvě a v ideálním případě i k přenocování. Cílem kampaně také bylo podpořit partnery v hotelnictví a gastronomii, kteří přišli nejen o zahraniční návštěvníky, ale také návštěvníky z byznys turismu. V letních měsících roku 2021 v Plzni přenocovalo o 10,5 % více turistů než v roce 2020 a téměř 69 % byli Češi, kteří v Plzni v průměru strávili 1, 9 noci. Na letní kampaň „Dejte Plzeň. Doma už jste byli dost“, její hlavní ideu i kreativní zpracování navíc byly pozitivní ohlasy i z řad partnerů, a to i těch ze soukromého sektoru.
Nejnovější články z rubriky Warning: Undefined array key 0 in /data/web/virtuals/367104/virtual/www/domains/celyoturismu.cz/wp-content/themes/komora/single-projekty.php on line 249
Warning: Attempt to read property "name" on null in /data/web/virtuals/367104/virtual/www/domains/celyoturismu.cz/wp-content/themes/komora/single-projekty.php on line 249
Warning: Undefined array key 0 in /data/web/virtuals/367104/virtual/www/domains/celyoturismu.cz/wp-content/themes/komora/single-projekty.php on line 252
Warning: Attempt to read property "slug" on null in /data/web/virtuals/367104/virtual/www/domains/celyoturismu.cz/wp-content/themes/komora/single-projekty.php on line 252
První velká incomingová akce na podporu návštěvnosti České republiky po pandemii covid-19. Tak vnímají odborníci na cestovní ruch z celého světa Czech Republic Travel Trade Day (TTD) 2022. Ve spolupráci s Destinační agenturou Živý kraj ho uspořádala...
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.
Webové stránky destinace Český Krumlov Region zabodovaly jako jedny z nejlepších v republice v soutěži Zlatý erb. V kategorii měst a obcí se umístily na druhé příčce v rámci Ceny místopředsedy vlády pro digitalizaci za nejlepší turistickou prezentaci. Ocenění se předávala...